duminică, ianuarie 24, 2010

Deepack Chopra - Legea [2] Daruirii

In urma cu ceva sambete am inceput sa citim impreuna o carte. Am frunzarit, cu ceva naduf, primul capitol. Ei bine, stiu eu ca daca n-are poze si dialoguri, sansele sunt s-o citim mai la batranete. 
Si eu zic, nu! Vreau s-o citim acum. La batranete vom putea s-o recitim. I-am dat, prin urmare poze, muzici si glas. Ascultam in continuare, pentru mai putin de 15 minute, cel de-al doilea capitol, respectiv cea de-a doua lege spirituala a succesului: Legea Daruirii (Consacrarii).


Capitolul 2: Legea Daruirii, Fragmentul 1



Capitolul 2: Legea Daruirii, Fragmentul 2

3 comentarii:

  1. Hei, Anima. Ma foarte bucur ca-ti place. Imi dau cu stangu-n dreptu' la montaj, da' merge, nu? Am introdus lectura si la celelalte capitole din Chopra. Enjoy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Faci lucruri mari si minunate Andreea! Uite ce frumos ai daruit...multumesc, am primit cu drag!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails