vineri, ianuarie 22, 2010

Impresioneaza-i cu antreul, uimeste-i cu felul principal, rupe-i cu desertul

sau...
E Vineri, a cenar!
sau...
Secta merge mai departe 


Astazi nu pragatim o cina, pregatim un pranz. Maine pranzim cu o suma de prieteni non-raw-interested. Bogdan, care figureaza pe lista de invitati de maine, numa' ce m-a sunat, usor spasit: "Baaaai, cee faacem maaaaaine?". Cum ce facem, Bogdane... 
In cazul meselor in societate :-), un amarat de raw, trage speranta ca va supravietui cu bine celor 15 feluri de bucate ce i se vor perinda prin fata ochilor, a papilelor gustative si, mai ales, a narilor. Se-mbarbateaza ca va depasi fara evenimente majore privirile incarcate de compasiune (catre tine) sau repulsie (catre mancare), intrebarile repetitive si care, in fapt, nici nu doresc un raspuns. Nu doresc raspuns de-odata ce comesenii sunt, cum spuneam, non-raw-interested. Aiurea!!! Ii rup. Cum ce facem, Bogdane? Bucati ii facem! Acu' ti-e tie teama, cand suntem doi? Cand avem o-ntreaga scena de desfasurare la dipozitie? Cand mult peste jumatate din conversatie va fi despre cat de bine aratam, cum stralucim si cata energie avem? Suntem vedete! Sectanti ii facem! Ii impresionam cu antreul, ii uimim cu felul principal si-i rupem cu desertul! Doar nu tot asa te-am intampinat si pe tine in secta?
Facem:
Sushi de legume
Placinta cu spanac si ciuperci
(Poate) Tahini Pasta
Tort multi-color si multi-aromat

Toate valabile on-going...

6 comentarii:

  1. La ora asta o-ti fi la masa...hai s-aveti pofta !
    Ori la bal ori la spital !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, seara buna! Permiteti-mi sa raportez: am avut parte de pofta si-am avut parte de bal. Vestea ne-imbucuratoare este ca n-am avut camera cu mine. Sa pun retetele fara poze, sa le repet... ne gandim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar mai spune-mi si mie te rog ce-ai mai pus pe o masa pt "atras" non-raw-isti, pt ca am si eu saptamana viitoare invitati. O am invitata si in vizor pe sora'mea cu prietenul ei si tb sa fie ceva supeerr gustos. Nu am reusit sa probez prea multe retete din cartea ta de bucate, de aceea iti cer calduros ajutorul. :)) Dani

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, Dani! Aaaaa, that' a girl! Da, draga mia, mesele preparate de tine sunt cel mai puternic instrument pe care-l ai la dispozitie. Te propulseaza din statutul de extraterestru in cel de leader de secta locala :-))). Good! Scriu cate ceva despre asta in: www.bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/2010/01/reality-check.html;
    Bun! Pai, avem de facut cateva chestii facile, cu care n-ai cum da gres.
    Iata propunerea mea:
    1. Imbelsugheaza (cel mai nasol sentiment pe care-l au non-raw-istii e saracia noastra alimentara; asa ca tre' sa exagerezi putin...) masa cu gustarici mici: cateva feluri de masline amestecate (eventual cu o marinata din: ulei de masline, un strop de lamaie, cativa usturoi taiati, cativa ardei iuti), cateva feluri de nuci si seminte amestecate, felurite legume taiate frumos si amestecate, felurite muraturi amestecate. Si-apoi, flori si fructe si lumanari si frumusete :-)
    2. Fa crackers din hrisca: www.bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/2010/01/crackers-din-cereale-incoltite (poti sa nu le-ncoltesti daca n-ai vreme; gusta minunat; am sa-i fac de vanzare, asa de buni is)
    3. Fa, mataluta, branza de caju buna de tot: www.bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/2010/01/creme-de-branza-din-caju.html (de-asta fa multicica, la prima mea cina s-a terminat toata :-)
    4. Fa hummus de dovlecei: www.bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/2010/01/hummus-vegetarian-crud.html
    5. Fa bruschete: www.bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/2010/01/bruschete.html
    6. Felul principal foarte simplu de manufacturat si foarte gustos este Pasta Tahini (pun cat de curand reteta ca sa poti purcede)
    7. La desert (mama, ce plini au sa fie pana atunci) faci Chocolate mousse parfait.
    Acestea sunt cele mai simple, folosind cele mai putine ingrediente, retete; n-ai cum sa le gresesti. N-au cum sa nu le placa. Si fi pregatita sa le povestesti ce contine fiecare si cum se prepara. Ajuta sa sti cate ceva despre proprietatile benefice ale ingredientelor folosite.
    Mamaaa, ce-o sa-ti mai placa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am vazut ca Tahini Pasta ai prezentat-o in alta postare. Adauga rogu-te un link si din pagia aceasta pentru reteta. Ca ma gandeam ca raman doar cu curiozitatea.

    Dar cu celelalte cum ramane?
    Presupunerea ca placinta cu spanac si ciuperci seamana cu placinta de ciuperci din alta postare e corecta?

    Iar pt sushi am vazut ca ai scris pe undeva care sunt ingredientele .. dar mi-ar mai placea niste sfaturi detaliate :)

    Dar tortul n-am reusit sa-l identific cu nimic.

    Putem spera si noi la niste retete? Trimitem multumiri in avans.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails