miercuri, ianuarie 20, 2010

Pasta Pappardelle Marinara

He, he! Ce ziceti de numele asta? Astazi am aflat cum se cheama forma asta de paste. Pappardelle :-)))). Adica varianta mai scurta si mai lata a lui fettuccine. Mai si ce mai pappardelle ies din dovlecelu' nostru...
Bun! Aceasta este o cina de exceptie accesibila si celui mai lenes dintre raw-eri sau dintre pamanteni. E gata in 10 minute. Punct. Implica 3-4 operatiuni. Mamelor din lumea-ntreaga, eu va dau un singur sfat: dati pappardelle la copilasi. Va rugam!
Poftiti, poftiti, s-au bagat pappardelle intr-adevar!
Ziceam, gata in 10 minute? Poate ca am exagerat... hai 7 minute. La fel de sumare sunt ingredientele.
Ingrediente:
Dovlecel - 1 bucata mare 
Sos marinara - cateva linguri (cate poftiti)
Preparare: 
Insfacam dovlecelul/ii, un cutit si-un cojitor
Taiem capetele si curatam coaja
 
Transformam comunul dovlecel in pappardelle
Nu folosim miezul cu seminte; il pastram sa-l stoarcem maine
Amestecam pappardellele :-) lelelele cu o lingura de ulei de masline si putintel oregano. Zbang, punem pappardellele :-) in farfurie. Cateva linguri de sos marinara, cateva nuci braziliene taiate (parmezanul nu era, inca, gata) si le vezi aici?
dar aici?
dar aici?
dar aici?
dar aici?
Mda, nu mai sunt. 
Nu-i nimic, trei minute si facem altele!

6 comentarii:

  1. Chiar ca este rapid.
    Dar este comestibil?Dovleac crud am mancat dar doclecel?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Daniela, sunt foarte comestibili. In fapt, dovleceii sunt cei mai nimeriti pentru a face paste. Similar pastelor, dovleceii nu au un gust propriu pregnant si lasa loc suficient pentru savoarea sosului. Au sa iti placa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut si eu " paste " din dovlecei, dar i-am folosit la salata. Sunt ok, da' nu ma dau pe spate ! Poate cu un sos ca acesta sunt mai buni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Drept e. Nici mie nu-mi plac fara sos. N-au nici un gust. Cred ca asta ii califica pe post de paste. Ca paste imi plac foarte mult. Imi plac si "cremuiti" in sosuri.

    RăspundețiȘtergere
  5. I-am facut si eu astazi alaturi de sos. Sunt absolut bestiali. Evident si sosul e miraculos de gustos. Eu sunt abia la inceput si sper sa nu ma opresc aici. Va urmaresc cu mare drag
    Cris

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Cris!
      Bucuroasa ca ti-au placut. Si mie mi se pare o acest sos marinara unul dintre cele mai bune pe care le-am incercat vreodata. Crud sau gatit :)
      Love!
      Una :-)

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails