luni, ianuarie 18, 2010

Legume marinate

Pot fi folosite orice legume se gasesc in frigider, exact asa cum am procedat si eu. Tratati-le prioritar pe cele care se apropie de data expirarii inscrisa pe coaja.
Ingrediente:
Ciuperci cubulete- 1 castronel (~6 ciuperci)
Dovlecel cubulete - 1 castronel (~1/2 dovlevel)
Ardei gras rosu si galben - 1/2 castronel (~1/2 ardei)
Morcov - 1/2 castronel (1 morcov)
Ceapa rosie - 1/4 castronel (~1 ceapa medie)
Brocolli - 1/2 castronel
Ardei iute - cateva feliute
Mirodenii: puteti folosi orice fel de condimente preferati; pentru ca am transformat aceste legume intr-o pizza, eu am folosit:
Busuioc uscat - 1/2 lingurita
Oregano uscat - 1 lingurita
Boia de ardei dulce - 1 lingurita
Boia de ardei iute - 1/2 lingurita
Praf de usturoi - 1 lingurita
Ziceam ca sunt legume marinate; trebuie, prin urmare sa le marinam in ceva. Vom folosi o marinata deosebit de simpla, obtinuta din amestecul a:
Ulei de masline - 1/2 castronel (~60 ml)
Sos de soia - 1/2 castronel (~60 ml) 
Amestecam legumele cu marinata:
Le lasam la marinat cat putem de mult pana ne razbeste foamea... Dupa o ora si jumatate arata asa:
Le putem deshidrata pur si simplu sau ca topping pentru pizza. Dupa o ora si jumatate vor arata asa:
Cum gusta? Ehei...

4 comentarii:

  1. Gusta bine,sosul asta de soia chiar face minuni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca da, doar ca trebuie sa le lasi sa iasa apa (inghetata) din ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hop și eu după trei ani , dar c-un sfat bine intenționat: nu știu cât și ce ați auzit despre sucul de Kombucha (un leac naturist, demult inventat și recent redescoperit, despre ale cărui calități minunate, puiteți afla de pe Google)Ce știu mai puțini oameni, este că acest suc, după câteva luni, se transformă într-un oțet slab, numai bun de dres salate de tot felul, sau marinat carne oricât de bătrână., respectiv legume în bucătăria raw,

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails