vineri, ianuarie 29, 2010

Legume marinate cu maioneza de mustar - raw vegan

Mai, mai, am promis legumele astea de aproape o luna. Reteta Oanei... Si tu sa nu zici nimic... Tii, da' ce-o sa merite asteptarea. Iata:
Ingrediente:
(se pastreaza bine in frigider, haatt, o luna-ntreaga)
Pastarnac (albitura) - o bucata
Ceapa - 1 bucata medie (sau patru mititele :-)
Morcov - 1 mare (sau doi mici :-)
Ardei gras (sau capia) - 1 jumatate
Gogonele - 1-2 bucati (murate gata sau crude)
Telina - 1 bucata
Tulpina sau frunzele de telina sunt bine-venite
Marinata:
Apa - 1/2 castronas
Otet de mere - 1/2 castronas
Ulei de masline - 1-2 linguri
Foi de dafin - 3-4 frunze uscate
Sare - 1 lingurita
Coriandru boabe - 1 lingurira
Piper boabe - 1 lingurita
Preparare:
Ciopartim legumele cum ne pricepem mai repede si mai frumos
Le amestecam cu mirodeniile
Turnam marinara peste ele (apa + otet + ulei)
Le zicem noapte buna
A doua zi (sau oricand pe parcursul viitoarei luni) le amestecam cu sosul de mustar
Le garnisim
Le lichidam
Enjoy!

4 comentarii:

  1. Am facut si eu reteta,mi-a placut ca are gust de a noastra mult iubita salata beouf,dar a iesit cam prea acra.Poate pentru ca eu am marit cantitatea de marinata? ca nu incapeau deloc legumele in cea prescrisa. A,si boabele de coriandru...nu si nu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Angela!
    Tin-te tare ca am inventat acum o salata "identic-naturala". O postaez in curand.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta reteta si foarte utila. Ma gandeam asa...oare nu e bine dac adaug si rosii in langa celelalte legume? Si daca mai pun si porumb? Si poate si mazare:P? Stric ceva pe acolo?

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei!
    Singurul risc e ca, legumele tale sa fermenteze... da' pana nu incerci... de unde sa stim? :P
    Da-ne si noua veste ce-ti iese!
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails