miercuri, ianuarie 13, 2010

Miercurea pranzim (2)

Cam asa ni se si-ntampla. Miercurea pranzim. Felul de-a manca se schimba mult, in timp, atunci cand te faci raw. Arareori simti nevoia unei "mese" asa cum intelegeai conceptul pe vremuri. 
Incepi sa-ti auzi organismul si mananci doar atunci cand iti este foame (si-ti e foame diferit in zile diferite) si doar atat cat iti este foame (sucul de fructe ia forma micului dejun, banana e un pranz satios, etc); incepi sa preferi salatele in locul mancarurilor mai complexe (mi se parea imposibil in urma cu vreo trei luni, acum salatesc des); incepi sa preferi sucurile in locul meselor solide (mi se parea poveste in urma cu vreo doua luni, acum beau 2 mese pe zi); incepi sa preferi postul negru din cand in cand (mi se parea poveste in urma cu o luna, acum postesc in fiecare luni). Mirabil e ca intamplarile astea se petrec singure, de capul lor. N-ai nevoie de stradanie, n-ai nevoie de supra-evaluata "vointa"! 
Pana-atunci e foarte bine sa te ghiftuiesti cu oricat raw incape. Si, la inceput are sa incapa! Cu cat ne alimentam mai indestulator cu raw foods, cu atat riscul sevrajelor dupa mancare gatita scade. Si scade foarte mult. 
Sa ne ghiftuim, dara:
Orez cu frigarui
Salam de biscuiti (il facem public la noapte) Stay tune!

2 comentarii:

  1. Sunt tare curios cum e reteta asta cu orez si frigarui.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa ai, dragul mieu, putintica rabdare caci m-am asezat, mi-am sumes manecile si purced la asternut vorbe si poze. Taman ce-am descoperit o varianta B de orez, asa ca avem ceva treaba.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails