luni, ianuarie 11, 2010

Luni e despre micul dejun (2)

Buna dimineataaaa! Bine ne-am regasit! Ei, ne uitam peste umar inapoi la lunea trecuta si ne-ntrebam: ceva schimbari pe frontul de vest? Ceva progrese la est? Cum ne gasim? Oricum ne-am gasi, vom fi ceva mai bine pe urma postarii de astazi: scriu cu vesti bune:
[1]. Sambata seara m-am intalnit cu ceva prieteni intr-un restaurant bucurestean. Pe unii nu-i mai vazusem de mai bine de jumatate de an. Am fost doua extraterestre. Oana era prezenta si am facut cu randul in a da informatii despre cum NU ni se face rau pe strada; cum nu, berea nu e raw; cum nu, ceaiul nu e raw; nici cafeaua; da, mancam suficiente proteine; nu, nu stim daca asa o sa traim toata viata; nu, nu suferim pentru ca nu ne-nbatam de 2-3 ori pe saptamana... De-astea. Am povestit despre voi, am povestit ca mai exista oameni care traiesc asa si ca sunt oameni multi interesati de acest subiect. Povestile noastre au fost bune, sau ce? Unul din proprietarii locului, amic indepartat de-al meu, a sezut cu noi in tot ast timp; e un om deschis si inteligent. Ce credeti? Se gandeste serios sa incropim o parte din menu-ul carciumei lui raw!!! Ei? Si cand ma gandesc cati prieteni cu carciumi am!!! Daca fac ceva ture si ceva demonstratii, gata suntem: putem manca in oras :-)
Vesti proaste: mi s-a stricat deshidratatorul; e prea dificil sa aduci unul din state; in Italia si Austria nu se exista deshidratatoare "profi". Vesti bune:

[2]. Mihaela este incredibila! A construit un deshidratator completamente home-made din te miri ce (da' chiar te miri!!!). Draga Mihaela, daca te-apuca interesul pentru bombe, eu parasesc orasu'. Cred ca ai talent... Toata povestea brand-ului "Sunbeam Dehydrator", prin exclusiva amambilitate a Mihaelei, va este accesibila aici.

[3]. Caloriferul - deshidratator pentru sezonul rece? DA! Am facut zilele tracute un experiment si: functioneaza!. Cu ceva imagini si povestiri, aici

[4]. Putem sa aducem deshidratatoare din UK? Putem! Prietenul Teodorescu e bazat cu serviciul acolo si va face vorbele pentru noi la firmele prezente. 

Mirabil nu, cum functioneaza atunci cand e sa functioneze. Problema mea nici n-a apucat sa devina sacaitoare; nici n-am apucat sa fac eu ceva anume... din trei directii trei solutii la picioarele mele. 

5 comentarii:

  1. Da andreea,caloriferul se poate volosi ca deshidratador,iar vara soarele,si cine nu are calorifer se foloseste soba.
    Am o carte de genul asta,si specifica.Sper sa-ti fie de folos.
    O saptamana buna, i-ti urez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Daniela. Nu stiu cum e cu soba, caci regula spune asa: la peste 115F (~45C) se distrug enzimele; apoi vitaminele; apoi nutrientii... Pe soba cred ca-i greu sa controlezi "incingerea".

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare ideea cu deshidratatorul homemade :) Eu mi-am luat din state un excalibur si acu' astept cu sufletul la gura sa soseasca :D Ca tare mi-e dor de ceva de rontait!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am mai spus intr-un alt comentariu...in Bucuresti, in zona Dorobanti, la un cabinet de homeopatie si alte terapii alternative, gasiti uscatoare Ezidri.
    http://www.chrismedlife.ro/ro/386-contact/
    Eu folosesc modelul 500 din vara si nu am avut probleme cu el. La serviciu, bucatarii folosesc modelul 1000 de vreo cativa ani in mod intensiv si nu au fost probleme.

    Happy rawing :)
    iulian

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta chiar e o veste buna. Eu comandam Ezidri la cluj. Bine de stiut ca sunt prezenti aici. Multumim!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails