joi, ianuarie 21, 2010

Cartea Cartilor

sau...
Joia-i despre-o carte (2)

Si ce puzderie de carti am cules, incarcat pe server si link-uit pentru voi aici. Selectia de astazi a avut un criteriu simplu: va prezentam cu mandrie cartile la care aveti acces imediat si moca. 

Toate cartile au legatura cu raw. Unele aseaza bazele stiintifice ale raw, altele pe cele pragmatice; altele sunt carti de bucate, altele privesc tratarea diverselor afectiuni prin ierburi, leacuri si alte asememnea. 
Nu le-am citit pe toate. Da' voi puteti sa ma tot intrebati despre una, despre alta si, de-oi sti, v-oi spune. Altfel, faceti-va bunatate si trimet-mi coment-urile voastre despre cartile pe care le-ati citit sau le veti citi.
Ca si Cartea de Bucate, aceasta postare sufera adaugiri si corecturi frecvente. Vizitati-o dara, cat de des v-apuca cheful sa va montati ochelarii si veioza.


Cartea Cartilor Raw fost-a adaugita si revizuita Astazi, Joi 22 Ianuarie pe la orele 22.50 si cuprinde 33 titluri:


ADAMS, Mike - Superfoods for optimum Health - Chlorella and Spirulina [Carte] [Engleza]


BAKHRUN, Shri - A Complete Handbook of Nature Cures [Carte] [Engleza]


BOUTENKO, Victoria - 12 Steps to Raw Foods [Video] [Carte] [Engleza]


Carte de leacuri si retete naturiste [Carte] [Romana]


CHRISTIAN, Eugene - Uncooked Foods and How to Use Them [Carte] [Engleza]


CIUCULIN Valeriu - Remedii naturiste [Carte] [Romana] 

COMBY, Bruno - Raw Food Nutrition Therapy [Carte] [Engleza]


DE VRIES, Arnold - Primitive Man and His Foods [Carte] [Engleza]


DE VRIES, Arnold - Elixir of Life [Carte] [Engleza] 

EGRET, Arnold - Rational Fasting [Carte] [Engleza]

FORD, Robert - Stale Food vs. Fresh Food [Carte] [Engleza]


FREE EBOOKS CANADA - Eating Raw Foods [Carte] [Engleza]


GERSON Max - O terapie eficienta in tratarea cancerului si a altor boli grave [Carte] [Roamana]  


Get Fresh Magazine - Summer 2006 [Revista] [Engleza]


Get Fresh Magazine - Summer 2007 [Revista] [Engleza]


Get Fresh Magazine - Winter 2007 [Revista] [Engleza]


Get Fresh Magazine - Spring 2008 [Revista] [Engleza] 


Get Fresh Magazine - Summer 2008 [Revista] [Engleza]


Get Fresh Magazine - Autumn 2008 [Revista] [Engleza]


Get Fresh Magazine - Winter 2008 [Revista] [Engleza]


Get Fresh Magazine - Spring 2009 [Revista] [Engleza]


Get Fresh Magazine - Summer 2009 [Revista] [Engleza]


Get Fresh Magazine - Autumn 2009 [Revista] [Engleza]


GIANNI, Kevin - High Raw [Carte] [Engleza]


GIURGIU, Eugen - Plante medicinale importante in tratamentele naturiste (Vol. 1) [Carte] [Romana]


GIURGIU, Eugen - Plante medicinale importante in tratamentele naturiste (Vol. 2) [Carte] [Romana]

MONARCH, Matthew - Raw Spirit [Carte] [Engleza] 

PATENAUDE, Frederic - The Raw Secrets [Carte] [Engleza]

POPA, Valeriu - Afectiuni [Articol] [Romana]

POPA, Valeriu - Cazuri [Articol] [Romana] [Download]

POPA, Valeriu - Marturii [Articol] [Romana] [Download]

POPA, Valeriu - Recomandari [Articol] [Romana] [Download]


7 comentarii:

  1. Eu am citit asa:
    - Victoria Boutenko - "12 pasi" - foarte buna carte
    - Kevin Gianni - "High Raw" - foarte faina carte, de ajutor in practicarea raw-ismului, mai ales pentru incepatori
    - "Terapia Gerson" - este o carte buna, dar mi se pare grea (mai degraba pentru cei ce lucreaza in domeniul medical si vor sa trateze cancerul cu metode naturiste)
    - Ernest Gunter - "Hrana vie" - prima carte despre raw pe care am citit-o acum vreo 5-6 ani, dar atunci, desi eram de acord cu toate informatiile, eram prea "cruda" la cap sa pot adopta dieta 100% raw, asa ca am devenit vegetariana si am eliminat din junk-uri, asa ca pot spune ca e cartea care mi-a deschis calea si mintea
    - Robert Morse - "Sa traim sanatos fara toxine", o carte complexa cu multe informatii bune, tehnice si documentate. Imi place mult stilul lui Robert Morse de a scrie.
    - "Vindecare si purificare prin alimentatie si post" - o carte faina cu multe informatii noi pentru mine la vremea aceea
    - Studiul China - Thomas Campbell - buna carte! - este cartea care m-a "vaduvit" acum un an de lactate si oua si bine a facut!!
    - Matt Monarch - Raw spirit - e ok dar nu m-a dat pe spate, poate ma asteptam eu la mai mult
    - Angela Stokes - Revealing the physical changes - e ok
    - Profoundly raw - foarte faina carte
    Cam astea sunt cartile mai importante pe care le-am citit si pe care mi le amintesc acum. E musai sa citesti, sa te informezi si sa te convingi singur. Doar daca iti spune cineva ca e bine, ti-e greu sa iti dai viata peste cap :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat de Evanghelia Pacii - recomandata celor de religie crestina si nu numai :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, Teo! Iti foarte multumim. Foarte buna idee sa zicem care sunt cartile care ne-au placut. Preiau ideea ta si scriu: cartea de bucate raw care mi-a placut cel mai mult la inceput a fost Raw Foods for Busy People (o voi adauga in curand); sintetizeaza toate informatiile utile la debut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din get fresh magazine am aflat ca este un rawspa in Turcia si anume LifeCo.Stiai tu ceva! Eu nu gaseam nimic despre raw food aici dar din revista am aflat ca ei spun hrana pura cand se refera la rawfood,si uite asa cu ajutorul tau am mai aflat ceva,cum pot sa nu iti multumesc? Am vazut ca au si ei niste produse raw dar f putine.Si muuuult mai scumpe!As vrea sa merg si eu acolo dar e cam departe.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am indraznit sa iti scriu si eu. Sunt incepatoare si am avut cateva incercari nereusite d etrecere la raw total (unde sunt eu nu exista medici sau deschidere macar pt vegetarianism nu mai spun de raw) si m au dat peste cap crizele de detox... am crize gen migrena cu dureri crancene de cap ameteli varsaturi etc. Dureaza intre 1 si 4 zile si revin cam des. Nu mai intru in detalii. Iti multumesc mult pentru cartile gratuite despre raw care m au salvat explicandu mi ce mi se intampla.

    Am avut o criza mai ciudata la inceputul trecerii la crud cand dupa o saptamana am slabit vreo 8 kg si imi disparusera muschii, un fel de migrena cu dureri musculare. nu mi a mai revenit de atunci (nu cu aceeasi intensitate) insa ma tem sa nu ma apuce iar asa ca mananc totusi peste si fasole fiarta pe post de proteine... (medicum spunea ca a fost un aport insuficient de proteine si corpul si a luat d eunde a avut nevoie)

    In final... cartea For Busy Ppl da cumva si indrumari de genul ca si cat sa mananci si pt cei care fac sport zilnic?

    Multumesc mult de tot pt carti!! M ai salvat!
    Momentan nu mi as fi permis sa le cumpar si nici nu as fi stiut ce sa caut sa citesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei, GH!
    Bine-ai indraznit! :-)
    Pai, cu sportivii astia ca tine, deh... ce sa ne facem?
    Ne facem cateva lucruri: cauta-l pe youtude si pe torente pe Brendan Brazier un sportiv raw care povesteste foarte bine despre ce / cum / cat sa mance un sportiv raw.
    Mai facem ca pregatim un curs special dedicat sportivitor raw si, intr-o luna-doua sper sa putem prezenta toate informatiile esentiale (a se citi introductive) in 2-3 ore de curs.
    Trag nadejde sa te prindem in viata! :-)
    Si in buna forma!
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc frumos.doresc autorului si tuturor cititorilor bucurie si bunastare

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails