marți, ianuarie 19, 2010

Victoria Boutenko - 12 Steps to Raw Foods (1)

Ehhh, sa-mi trag sufletu' si sa-mi sterg naduseala de pe frunte. Ce-am mai muncit sa ne uitam, astazi, la ast seminar. Vai de capatana mea de non-youtube-ista. Fa-ti cont, invata cum functioneaza, invata sa tai filmul, rupe-l in bucati mai mici de 10 minute, incarca-le una cate una, uita unde-ai ramas... 

De ce atata naduf intr-o zi de marti? Pai pentru ca, daca-i Marti, e film. Si daca-i film, atunci e un film meaningful. Va amintiti inceputurile noastre cand povesteam despre-o doamna rusoaica de la care-am inteles teoria despre raw? Da, da asta-i doamna! Doamna asta care c-un amestec de stiinta, inocenta, simplitate, pasiune, curaj, modestie si tenacitate ne-nvata abcurile vietii raw. Si-atata bun simt... Iacat-o in continuare, in toata frumusetea sa. E un seminar lung... dureaza vreo 3 ore si jumatate. Merita, insa, fiecare minut. Prezente aici bucatelele 1-9 (si cand zic bucatelele, zic cu naduf... cine a inventat aceasta regula youtube-ista?); bucatelele 10-18 va sunt accesibile aici.

Enjoy!

Partea 1/23
 



Partea 2/23

Partea 3/23

Partea 4/23

Partea 5/23

Partea 6/23

Partea 7/23

Partea 8/23

Partea 9/23

12 comentarii:

  1. Hei! Cu multa placere. Tocmai am incarcat si ultimele parti pe youtube. Offffffff :-). Le postez si pe blog in curand. Meanwhile...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru postare.! Daca le puneai insa pe www.blip.tv nu mai munceai atat. Site-ul ala iti da voie sa le pui intregi.(sau www.viddler.com, etc.)
    uite spre exemplu www.altamed.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, Dream :-)!

    Multumesc de pont... e bine-venit; salveaza travaliile viitoare.

    M-am bucurat de tot sa vaz blog-ul tau; le pot, acum, recomanda oamenilor care se cred bolnavi :-) sa intre in legatura cu tine, asa-i?

    Gand bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu plăcere! Da,poți recomanda...celor ce se cred bolnavi..să înțeleg că pentru cei mai mulți, boala e doar o închipuire...nu m-am gandit la asta pana acum.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si o subtitrare la asta ai cumva? In ro preferabil, dar si in engleza tot e bun...
    Nu gasesc nicaieri, foarte ciudat :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Uimitor! In timp ce urmaream filmuletele de mai sus ma gandeam ca traim intr-o lume care nu ne permite, pur si simplu, sa privim si sa ne bucuram de viata altfel. Si imi staruie in minte o singura intrebare: cum pot face ca viata fiului meu (care in curand va implini 1 an) sa fie altfel? E un copil sanatos si nu am avut niciodata probleme cu el de acest fel si ma intreb cum pot face sa pastrez aceasta stare nealterata?

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca e minunat faptul ca prin munca ta de a pune aici inregistrarea, eu si cred ca multi altii au avut sansa sa vada o mare parte a comportamentului lor ]ntr-o cu totul alta lumina.. e uimitor cat de multe lucruri din ceea ce facem zilnic dauneaza corpului nostru, iar noi continuam sa facem ceea ce am invatat! sensul cuvintelor ei e foarte clar si intreaga imaginea devine limpede. Victoria e fascinanta, am fost cucerita din primele minute.
    iti multumesc! si abia astept sa mai explorez in directa asta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Offf...nu se mai pot vedea filmuletele!!Ce pacat!!! :((((

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei!
    Bai... imi pare rau... m-au prins astia si m-au legat.
    Ne gandim la o solutie sa le reinstalam on-line.
    Desigur, dau de veste cat de curand ne reuseste.
    Intre timp, poate organizam o re-vizionare cu tot cu subtitrari la raw.z.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! Unde mai putem gasi acest film? Ai idee?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara

    Aveti cumva idee unde se poate gasi o subtitrare a filmului (Victoria Boutenko - 12 Steps to Raw Foods)?

    multumesc

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails