marți, ianuarie 12, 2010

Mancarea Conteaza [Food Matters]

Povesteam la inceputurile noastre impreuna, hat acum mai bine de trei saptamani, despre un documentar care, aveam sa aflu mai tarziu, a fost pentru mine inceputul unui nou inceput
Nu acesta e documentarul pentru care mi-am aruncat, in zorii zilei, la gunoi: oalele, ibricele, cafeaua, jim bim-ul, mesele in oras si/sau in familie, statutul de membru "normal" al societatii. Nu pentru documentarul asta mi-am razuit eu, mai apoi, degetele, mi-am zdrelit unghiile, murat mainile si lungit urechile. Acest documentar a fost numai inceputul cautarilor mele. Dar a fost, neindoielnic, un inceput. 
Ma gaseam in plin santier, in pline sapaturi, in tumultoase cautari spirituale de... de cand ma stiu. Avea Eugen Ionesco o vorba: "Cand m-am nascut, aveam 14 ani". Cam asa. Nu-mi amintesc o vreme cand nu ma gaseam in cautarea Raspunsului. Marelui Raspuns. Sigur ca s-au petrecut, pe drum, gasiri. Despre gasirile mele ne vom bucura in marti-le anului asta.
Gasirea pe care a pricinuit-o documentarul de astazi mi-a amintit sa-ncep cu inceputul; m-a dat jos din corcodusul cel spiritual si mi-a amintit de cele lumesti: "cum are sa-ti cada iluminarea in burta plina de carnati? nu risti o indigestie?". Nu spun ca e imposibil ca Raspunsul, Gasirea, sa ti se petreaca oricum ai trai; spun doar ca eu pana acum nu am auzit de prea multi Treziti in timpul ospatului. 
Documentarului ii zice Mancarea Conteaza (Food Matters) si se prezinta asa:



Se gaseste, cu tot cu subtitrarea in romana, in pagnile celor de la Iesirea din Matrix si va este direct accesibil aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails