marți, ianuarie 11, 2011

Victoria Boutenko - 12 pasi catre hrana vie



Dragii miei,

Joi 13 Ianuarie 2011, orele 19 trecute-fix va asteptam cu surle si trambite la Casa Rawz pentru prima vizionare oficiala de film. 

Si debutam cu avant pentru am hotarat sa vedem impreuna [si am subtitrat in romana - multamim Teo!!!!!!!] "12 Steps to Raw Food" [12 pasi catre hrana vie] al Victoriei Boutenko, doamna rusoaica ce ne-a incantat, motivat si usurat multora din noi inceputurile in ale mancatului raw. Doamna asta care c-un amestec de stiinta, inocenta, simplitate, pasiune, curaj, modestie si tenacitate, ne-nvata abcurile vietii raw timp de 3 ore pe care le vom vedea in doua sesiuni de cate 1 ora si jumatate. 
Partea intai pe 13 ianuarie si partea a doua pe 20 ianurie.
 
Intrarea: libera!

Farmecul doamnei Boutenko: nepretuit!

Rezervari si informatii: Ioana Hulea [0731 372 306, comenzi.rawz@gmail.com]


3 comentarii:

  1. va doresc vizionare placuta, ce mi-ar place sa fiu si eu prezent... dar ma multumesc si cu vizionarea in familie - poate mai convertesc cativa bucatari convinsi! am de gand sa fac uz de plasma cea noua - cadou de sarbatori - sa fie asta primul film vizionat anul acesta, cu invitati. de aceea am rugamintea daca nu-i cu suparare sa imi trimiteti si mie subtitrarea, pentru majoritatea bucatarilor din familion engleza fiind mai greu de inteles, restul las pe seama farmecului doamnei Boutenko!
    va doresc un an 2011 mai rawz ca orisicare!
    cu drag, tica

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails