sâmbătă, ianuarie 15, 2011

Smoothie verde detoxifiant Una :-)

Prepara si bea zmuti-ul pret de 30 de zile ca sa:
  • salbesti 4-5 kg
  • detoxifici ficatul
  • alcalinizezi sangele
  • innoiesti sangele
  • refaci neuronii
  • te miri ca-ti place si ca te simtesti fantastic
  • il transformi intr-o obisnuinta si sa-l bei toata viata ta :-)
Ingrediente:
[pentru 1 persoana]
  • 2 banane [sau orice alt fruct/amestec de fructe zemoase si parfumate, cum sunt: mango, pere, pepene galben, afine, mure, zmeura, capsuni, etc]
  • zeama de la 1 lamaie [pastreaza si adauga coaja rasa de la ¼ lamaie]
  • 1 varf de cutit sare de Himalaya sau de mare [ne-rafinata!!! si fara iod!!!]
  • cateva frunze de menta [sau 1 lingurita de menta uscata, sau o picatura ulei esential de menta]
  • ¼ lingurita pudra de vanilie [sau ½ betisor de vanilie]
  • 1 blender plin de spanac [sau orice alte frunze verzi: salata verde, ridichii, morcovi, gulii, stevie, etc]
  • 1-2 linguri miere [atentie la sursa, mierea incalzita este toxica!!]
  • 10 grame spirulina [2 lingurite semi-rase]
  • 5 grame chlorella [1 lingurita semi-rasa]

Preparare:
Pune toate ingredientele in blender cu 1 cana de apa; “blenduieste-le” pana ce obtii o pasta cremoasa; mananca-l cu lingura sau, fa ca mine, toarna apa pana ce umplii blenderul si bea beutura pe intreaga durata a zilei.

Daca te apuca harnicia si faci rejuvelac, foloseste-l in loc de apa [“zmuti-ul” isi va pastra proprietatile intacte pentru timp mai indelungat]

Enjoy! Fly! Love! Una :-)

19 comentarii:

  1. Buna,

    Ce fel de blender folosesti ?

    - Florin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Una, draga mea, nu stiu cum faci dar intordeaune rusesti sa ma corupi..la lucruri bune. Si pt ca stau prost cu apovizionarea, nu m-am dat batuta...si am creat un zmuti asa : un blender de spanac proaspat,o banana mica, un mar si doua clmentine, un pic de sare..apa...si vrumm vrumm. Rezultatul a fost divin!!! a iesit aprox 1L de zmuti. Am sa incerc sa il beau pt o luna, sa vad ce se intampla...dar nu stiu zau ce frunze sa bag. Tot ce am gasit in ultimele luni a fost salata, rar spanac, ff rar gulii cu frunze, si am mai bagat broccoli. Vreo idee ce sa mai strecor in bautura asta magica...ca ma plictisesc repede de gust. Ma incapatanez, ca un scorpion mic ce sunt, sa beau zilnic zmuti, barem o luna.
    Loveee

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Una. In asteptarea salariului de peste...cred ca 3 saptamani asa, vreau sa incep inca de pe acum sa ma informez de un lucru. Zici ca zmutiul asta e super pt slabit si altele. Excelent din partea mea. Acum...am si eu o intrebare. Pentru ca plec practic dimineata de acasa si mai ajung seara, pot sa prepar zmutiul asta pe la vreo 8 sa zic, sa-l pun intr-un termos i sa-l consum eventual maxim pana in ora 5 dupa masa? Are ceva? Mai traieste sau mai bine renunt la idee? Sincera sa fiu, nu vreau sa optez pentru a doua varianta. Ce zici?
    Help me pls!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Una!
    Am si eu o mini-maxi problema kind of delicata!Beau super smoothie-ul de cateva zile, exact cum recomanzi tu aici (cu ceva mai multa spirulina,chlorella plus acai si guarana-apropo e ok se la combin pe toate intr-un singur chiar-ca-super-zmuti?) doar ca exista efecte zgomotoase si/sau mirositoare si in curand risc sa ma dea ai mei afara din casa!Am citit undeva ca fructele combinate cu legumele ar avea exact efectul asta daaaaaar in cateva din zile am si exagerat un pic cu usturoiul in supa de spanac,ciulama de ciuperci etc (sint in sesiune si nu ies cu zilele din casa:P). S.O.S.
    Anonim :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ce cantitate pot sa beau (pe zi) din acest minunat amestec pentru a benificia de toate avantajele lui ( in special slabire)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa'nteleg ca nu vrei sa vorbesti cu noi, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei, Anonim!
    Na c-am fost prinsa in pline fapte... Imi pare rau pentru tacere. Incerc sa raspund astazi la toate mesajele voastre.
    Sunt, in perioada asta, de garda la patul lui taica-miu care-si traieste ultima bucata din viata asta alaturi de mine.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. N'am stiut. Imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare rau sa aud asta Una. Imbratisari calduroase tie si familiei tale.

    RăspundețiȘtergere
  10. so...cumparat spirulina si chlorella. facut zmuti. baut...luat de burta si de cap cu mainile. nu-l pot inghite oricat apa as bea. mi-ar trebui un pamatuf ca sa reusesc :)). deci...o sa incerc sa le consum cu putina apa de dimineata si la pranz, cand e masa mai buna. spanacul il pastrez pentru salata mai bine :)).

    RăspundețiȘtergere
  11. update la comentariul de mai sus. tot eu :)
    am tinut smoothiul la rece si mi-a dat prin frumosul meu cap in scadere (e la cura de slabire, d'aia) sa-l strecor. ei...s-a schimbat treaba complet. acum l-as bea pe tot intr-o clipita. dar il mai pasui pana diseara. o sa-l fac mereu asa. multumesc Una...oriunde te-ai afla

    RăspundețiȘtergere
  12. Neuronii sunt singurele celule din organism care nu se mai refac(ai invatat la neuropsihologie).

    RăspundețiȘtergere
  13. Si neuronii se refac cu chlorella si inca nu s-au descoperit toate beneficiile... se cerceteaza.
    In Japonia se cultiva cantitati enorme!

    Si eu as fi curios cu ce e bine si cu ce nu e bine de combinat.

    Am auzit ca nu e bine de combinat cu citrice...

    RăspundețiȘtergere
  14. este neasteptat de bun! :) iti multumesc pentru reteta, sper sa ma tina excesul de zel cele 30 de zile :)
    o singura intrebare am. pentru ca nu mi s-a parut tocmai apetisanta combinatia de spanac cu vaninlie, am renuntat la cea din urma. vanilia are vreun beneficiu in reteta de smoothie, sau e doar pentru gust?
    sincer mie imi place fara, doar cu putin mai multa menta si lamaie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Aaaa, intrebare de om... simplu :)
    Mai mananci ceva ori asta-i tot? Ca parca as incerca si eu...
    Multumesc frumos si multa sanatate!
    Leia

    RăspundețiȘtergere
  16. E recomandat acest smoothie si daca esti insarcinata?

    RăspundețiȘtergere
  17. Draga Una,

    Eu as vrea sa incerc si eu acest smoothie insa, sunt una dintre "putinele" persoane care se abtin la "bunatati" pentru a fi mai subtirele. So ... in general daca folosesc fructe in preparatele dintr-o zi, evit restul zilei mierea, carbodidratii, nucile si semintele. Deci eu ar trabui sa ajustez reteta... Cat despre gust cred ca am baut si mai "rele" la viata mea :D si pot sa le suport ... Ma gandeam ca as putea aplica principiul despre care iti spuneam si la el - o zi cu miere, alta cu mar sau para(e mai light), alta cu lamaie. Ce parere ai?

    Multumesc,
    Oana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Oana!

      Pai: in experienta mea, atunci cand mananci raw nu e nevoie - cel putin la inceput, adica pret de 6-12 luni - sa plici nici un principiu suplimentar pentru a fi mai subtire. Asta se intampla oricum.

      Dar, daca tu te simti bine cu principiul tau (de ce nu te-ai simti, doar e principiul tau... :), do it!

      Apoi, pentru multa lume "dulcele suplimentar" nu este important: si-atunci mergi numai pe fructe + frunze verzi si gata. No honey for you! :)

      In opinia mea important este: sa-ti placa, sa bei cu placere si bucurandu-te de gust. Atunci celulele se bucura si ele dimpreuna cu tine.

      Love!
      Una :-)

      Ștergere
  18. Buna,

    Pot sa adaug la acest smoothie si MSM?

    Multumesc,
    Alexandra

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails