sâmbătă, ianuarie 08, 2011

casa raw.z - cel mai luxos :-) restaurant din sud-estul europei

sau...
How cool is that?

In ultimul an m-am antranat si obisnuit sa ma impaunez tot mai putin cu "rezultatele muncii mele". Caci m-am prins, in urma cu ceva vreme, ca nu-i munca mea... E Universul, Dumnezeu, Fiinta, cum vrei sa-i spunem, care manifesta in jurul meu [si prin mine]... intamplari :-). M-am antrenat si obisnuit sa ma simt, mai degraba, aleasa si recunoscatoare pentru chestiile cool [uneori super-cool, uneori mirabile] care se intampla, aproape in fiecare zi, in jurul meu, la casa raw.z. Cu alte cuvinte, m-am antrenat si obisnuit s-o mai dau boalei de mandrie, sa-l mai slabesc incolo de ego, sa fiu mai putin mandra de mine si mai mult mirata in fata infinitei creativitati, generozitati si ghidusii universale. Am ales, adica, sa fiu mai putin "om de afaceri" si mai mult spectator cu ochi proaspeti si cascati in fata Vietii. 

Dez-mandrirea de mine si in-mandrirea de Viata mi-a fost, si-mi ieste un foarte bun exercitiu. Un exercitiu pe care, iata l-am abandonat in seara asta:
 - dupa ce, intreaga zi, sub-platita, fantastica, zumzaitoarea echipa raw.z a robotit care-ncotro aranjand, ambaland si aprovizionand casa mai frumos si mai curat ca vreodata, 
- dupa ce fiecare dintre ei, cu delicatete si, cumva pe shestache, a facut cateva dragalasenii catre mine [cele mai multe dintre ele menite sa ma protejeze de "invazia clientilor" astfel incat sa am ragazul de a scrie :-)], 
- dupa ce Anca m-a anuntat "casual" ca ea, luna asta, ea nu intentioneaza sa-si ia salariul caci ea se muta cu Simo si, deci, n-are de platit chiria, 
- dupa ce raw.zii mei colegi iar au plecat cu totii fooooarte tarziu  ca sa aiba ragazul de a gazdui pe-ndelete fiecare oaspete si ca sa lase casa invitatoare pentru oaspetii de maine, desi sunt tineri si fun si au multi prieteni si multa pofta de viat,
- dupa ce i-am admirat caciula unei cliente [cand ne-a intrat in casa] si, la plecare, s-a intors din usa cu grabire si cu pas apasat de parca uitase esentialul, s-a intors cu caciula in mana intinzandu-mi-o larg si ferm de parca ar fi fost a mea de cand lumea,
- dupa ce m-am conversat pe e-mail cu doua admirabile doamne foste-bolnave care-o duc deja mult-mult-mult mai bine din pricina noii vieti raw pe care-au ales-o de curand [si pe care ele considera ca au ales-o din pricina amaratului asta de blog - noi stim, insa, ca oamenii aleg numai ce li se potriveste, cand li se potriveste],
- dupa toate astea, de parca nu erau, oricum, suficiente sa faca ego-ul unui biet muritor sa ia proportii gigantice nedorite,
- am primit un e-mail care m-a spart! e un e-mail scurt, de la "o clienta obisnuta" [de parca asa ceva exista] a "magazinului on-line" [de parca asta, macar, ar exista :-))))]; e una dintre primele cliente de bucurie-bunastare-hrisca, din haaaaaaaaaaat, cealalta parte a tarii, din haaaaaaaaaat, vremurile imemoriabile cand am inceput sa aducem superfoods [adica de prin aprilie :-)]; clienta cu pricina mi-a scris un e-mail de 3-4 randuri care mi-au facut mandria, mi-au facut ego-ul sa se impopotzoneze de numa-numa
- nu's cum, e-mail-ul asta m-a facut sa ma impresionez toata... mai abitir poate decat, stiu si eu, e-mail-urile zilnice de la oameni bolnavi care-mi multumesc necuvenit, pentru merite care nu-s ale mele, ca-s ale lor... cred ca m-am impresionat toata caci, e-mail-ul asta e despre celebrarea neincetata a vietii; despre celebrarea simpla a lumescului; despre celebrarea jucausa si neimbatranibila a micilor placeri :-); si, cred, si despre familia care celebreaza, nebunatic, impreuna cu tine.


Iat-o, stimate telespectator, pe doamna Kati Rosca in toata splendoarea celor 3 randuri ale dumisale:

"LA MULTI ANI  !

Nu stiu exact cui sa ma adresez dar cred ca mailul meu va fi redirectionat unde trebuie:

As dori sa imi rezervati o masa de 4 persoane pentru data de 15 ianuarie la ora 19.30 ,vreau sa imi serbez ziua de nastere (53 ani dar e secret!!!!!!!!!!) alaturi de familie - sot, fiu, prietena fiu in Bucuresti (venim din Baia Mare!) la Casa rawz !

astept sa-mi confirmati rezervarea,

va doresc tot ce e mai fain !!!!!!!

kati rosca"

Kati, draga mia! Ai auzit de Aragawa, cel mai scump si bine-cotat restaurant din lume? Nici eu!!!!!!! Hi, hi, hi! In seara asta, tanara domnita, m-ai facut sa ma simtesc ca fiind proprietarul celui mai pretios restaurant din galaxie! Si sti ce? Asa si sunt! :P 

Stimata familie Rosca & Co. in data de 15 ianuarie 2011, incepand cu orele 19.30, suntem onorati sa va fim: garderobieri, ospatari, bucatari, djei, lautari, parteneri de conversatie si gazde. Va veti face, desigur, bunatatea sa ne lasati pe noi, casa raw.z, sa achitam nota de plata catre cel mai luxos restaurant din sud-estul europei. casa raw.z.
Viata!
Una :-)

17 comentarii:

  1. In buddhism se pune accentul pe faptul ca purificarea dietei purifica mintea... Ca mintea noastra e indeobste o inchisoare de care nu ne dam seama. remarc la voi un altfel de a gandi, parca ceva s-a eliberat. parca lucrurile ar functiona dupa o gravitatie nestiuta, sau chiar antigravitational. o imponderabila jucausa, as zice miraculoasa. imi pare ca vi se falfaie de cele care pe noi ne apasa. s-ar putea sa stiti voi ceva:))..poate ca 'falfaitul' e al sufletului...?!..
    - 'un mirat' :)-

    RăspundețiȘtergere
  2. Uau, super super! Admir si eu tot din Baia Mare si casa rawz, si o baimareanca super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, Ovidiu!
    In raw.z se pune accentul pe A Fi Cel Care Esti. Acum.
    In experienta mea, asta e ceea ce te elibereaza, te inaripeaza (uneori, antigravitational) si-ti falfaie foate falfaibilele din posesie.
    Mira! Mirare! Mirabil!
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, Raluca!
    Pai... sa va adunati gashca la Maramu', nu?
    Cand e ziua ta? :P
    Love & Life & Joy & Bliss!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, mah. Magic. :D
    (lipsa de cuvinte adecvate)

    RăspundețiȘtergere
  6. Fix din lipsa de cuvinte adecvate s-a inventat cuvantu': magic :P
    Viata!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Love street- Ar trebui sa vedem intr-o marti seara the Doors!!! E superba scena in film cand Jim ii da tarcoale si o intalneste pe Pam- acolo a inserat Oliver Stone si piesa Love Street!!!

    ... da! am observat ca la casa dumitale raw.z se pune accentul pe A FI CEL CARE ESTI! si as continua: Si A FI MANCAT ASA CUM ESTI:))!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei, Ovidiu Ji!
    The doors taman si-a facut loc cu coatele intre filmele premiante, cele ce se vor proiectate joia seara.
    Scena cu pricina [scoasa din context] ii aici: http://www.youtube.com/watch?v=k5rPR3vTL3I
    ... mancat, baut, mirosit, vazut, auzit, pipait, tot!
    Esti!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. La casa raw.z numai pe baza de rezervare se poate manca sau ne putem infiinta la usa pe nepusa masa, bineinteles?

    RăspundețiȘtergere
  10. salutare lume. am aderat si eu la frumosul grup de sectanti. la casuta unei fete, de pe strada unei doamne, unde se rade pe bune. atat de frumos si placut.
    sa fiim si sa radem!

    RăspundețiȘtergere
  11. Salutare Ellen!
    Fii binevenita! Sa ne radem, dara impreuna! Hmmmm, ce subiect interesant aduci in atentia-mi: care-o fi istoria doamnei care ne numeste strada? Ai idee?
    Love & Fiinta & Ras.z!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nimic nu este intamplator! Si poate istoria e chiar istorie sau poate nu. Elena Cuza (n.17 iunie 1825; d.2 aprilie 1909), cunoscuta si cu numele de Elena Doamna a fost sotia domnitorului Alexandru Ioan Cuza. Ca urmare a importantului eveniment istoric Unirea din 1859, Elena Cuza a devenit prima doamnă a României.
    Legenda spune cum ca in cei sapte ani de domnie, frumoasa domnita a contribuit cu modestia si demnitatea ce o caracterizau, la opera reformatoare a Domnului Unirii, sotul sau, fiind inspiratoarea fericită a legii instructiunii publice. De asemenea s-a aplecat cu deosebită întelegere asupra situatiei precare a taranimii, fiind o sustinătoare energică a înfaptuirii reformei agrare.
    Calitatile sale sufletesti si educatia primita au îndemnat-o să-si dedice intreaga sa viata si avere actiunilor caritabile. Cu inima curata si dornica de schimbare si-a început incetisor, dar sigur opera de binefacere mai intai la Bucuresti si apoi si-n alte regiunii ale tarii.
    Discret, Nicolae Iorga o descrie pe “Elena Doamna, femeia plăpândă si sfioasă, ce a supravietuit tuturor celor care i-au marcat viata în vreun fel”.
    Si a cam marcata pe Domnita Noastra viata pentru ca sunt copii ce invata in scolile ce-i poarta numele, sunt biserici, manastiri ce-i multumesc zilnic, etc. Dara sunt si cei de pe strada Elena Cuza, care-i cinstesc numele tocmai prin ceea ce fac ei acolo cu manutele lor unse bine cu suflet si bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  13. mi-a plăcut mult postarea despre a fi cine ești exact acum, exact în momentul acesta, precum și despre perceperea a ceva ce ne transcende implicat în ceea ce face mai degrabă decât egoul cel scandalagiu pofticios de recunoaștere din dotare. cum spuneam, mi-a plăcut și te-am adăugat în blogroll, sper să nu fie cu bănat.

    RăspundețiȘtergere
  14. 1. Ce sa ma mai minunez? Stiu deja din acel video despre calendarul mayas (vazut tot pe acest blog) ca vom prefera aprecierea in locul banilor - si ne apropiem de asta din ce in ce mai mult (o sa crezi sau nu, si eu m-am hotarat sa incep a-mi oferi, cand si cand, serviciile fro free, asa, ca antrenament) - deci primeste inca o apreciere in plus ca ai facut ceea ce trebuie!
    2. Daca ai si scris si povestit despre cum a fost seara respectiva, te rog da un link rapid, ca asa de greu gasesc pe aici...

    RăspundețiȘtergere
  15. Raluca Voinescu14 iunie 2011 la 23:05

    Buna Una,


    As vrea sa incep cu multumiri pentru rezervarea pe care sotul meu (care nu inceteaza sa ma surprinda) a facut-o pentru vineri, la casa raw.z pentru ziua mea (30 de ani ?!) si care a fost primita cu mult entuziasm din partea Ancai Rosu…

    si sa continui marturisind ca, de 3 saptamani blogul tau este cel mai bun prieten si indrumator in viata mea raw cea noua… Si cum blogul este oglinda spre sufletul “bloggerului”, cu siguranta am ajuns sa o cunosc intr-o anumita masura si pe…Una Culuna asa ca…Buna, eu sunt Raluca, raw vegan de 3 saptamani atat de intense, de concentrate in revelatii incat acum imi par mai degraba 3 ani…povestea mea este asemanatoare cu a multor altor “sectanti’ raw si detaliile ar fi plictisitoare (munca 12 ore in acaparatoarea lume corporatista, mancat cumpulsiv, lupta sisifica cu kg in plus, dependenta de dulciuri, etc).

    Nu stiu exact cum sa descriu cum ma simt acum, sunt un burete care absoarbe informatii cu viteza luminii, bucataria mea este un adevarat laborator in care in fiecare zi ma minunez de alchimia preparatelor raw…da, este vorba despre purificare, a mintii si a corpului, dar, citind blogul tau, am realizat ca aici avem de-a face cu ceva mai mult decat cu un exercitiu culinar strict individualist, si anume cu bucuria si darul de a imparatsi cu ceilalti ceea ce simti, ceaa ce te minuneaza in fiecare zi, acesta este esenta spiritului raw, acesta este motivul pentru care blogul tau m-a inspirat sa fiu aici. Multumesc!


    Love,

    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  16. Hei, Raluca!
    Te foarte felicit, stimata doamna! (ca na, tocmai te-apropii de 30 de ani :).
    Stai sa vezi de-acu' transformari... tocmai descopar ca 33 de ani nu e un mit... sa vezi ce Raluca cu alta palarie urmeaza sa te faci.
    Raw food e un inceput miraculos, intr-adevar, dar, repet, e un inceput.
    Pe vineri, dara :)!
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ah,mi-as dori atat de tare sa pot lucra,"crea" intr-un mediu atat de minunat.Pluteste armonia in aer!Felicitari pentru tot ceea ce faceti!!

    Nico

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails