joi, ianuarie 06, 2011

Curs Hrana Vie, Mihaela Gheorghita revine :-)


Expeditor Mesaj: Ilinca Toma
Destinatar Mesaj: Mihaela Gheorghita
Mesaj: "Mă numesc Mihaela Isac, am 32 de ani şi sunt din Bucureşti. De 6 ani sunt vegetariană, însă spre ruşinea mea nu am prea avut o alimentaţie echilibrată. În perioada 2005-2007 am făcut un master de Chimie terapeutică şi încă din primul an de masterat am tot visat să fac cursuri de nutriţie însă am rămas doar cu visul pt că imediat îmi spuneam că nu este posibil şi nici nu ştiam cum anume să încep.

În urmă cu câteva luni am aflat despre hrana neprelucrată termic - am văzut un seminar al dnei Victoria Boutenko care m-a impresionat foarte mult şi am început din nou să îmi doresc să fac ceva cu această înclinaţie a mea către alimentaţia sănătoasă. Pe 30 decembrie, întâmplător, am ajuns la o prietenă care mi-a dat o carte - cartea dvs.: "Transformare totală cu sistemul ADAM & EVA". Toată noaptea de Revelion am stat şi am citit-o pe toată şi din nou mi-am spus că aceasta vreau să fac. Aceasta vreau să fie profesia mea. Vreau să fac din munca mea o pasiune. Spre sfărşitul cărţii am simţit atât de intens această dorinţă, încât dacă aş fi avut acces la internet v-aş fi scris chiar în momentul acela.

Aş dori să vă cunosc, să învăţ de la dvs. despre hrana vie, îmi doresc să fac şi eu ceea ce faceţi dvs., îmi doresc să fiu şi eu un "bucătar de hrană vie" şi să vorbesc oamenilor despre această alternativă minunată"

Concluzie: Duminica, 23 Ianuarie 2011, orele 13.00 trecute fix - primul curs de hrana vie pe anul asta la casa raw.z.


Adresa Casei Raw.z ii aici. Rezervatiuni pe e-mail la: hranavieacum@gmail.com [Mihaela Gheorghita] sau la 0731 372 306 [Ioana Hulea].

Love!
Una :-)

16 comentarii:

  1. Exact acelasi lucru l-am simtit si eu de cand am descoperit acest blog pt prima oara, stiu si eu ca asta imi doresc sa fac de acum incolo,sa invat cat mai multe despre aceasta dieta,mai ales ca gatitul este cel mai mare hobby al meu(eram mare fan si colaborator al revistei practic),sa o pun in aplicare pe corpul meu si apoi sa duc acest mesaj mai departe.Ce bune ar fi niste cursuri on line!Dar ma multumesc si cu aceste informatii oferite de tine pe blog.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Angela!
    Hai, mai duoamna ca ma emotionasi toata :P.
    Sa vezi ce simpatic devine cand raw.z-ul incepe sa-ti aduca in viata noi-si noi-si noi-si noi subecte :-), unu' mai interesant si mai life-changing decat celalalt.
    Love & Fun & New & Snow!
    Una ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Una,
    Deschid astazi blogul tau si... vad mesajul de mai sus ;)
    Aici, pe blogul tau am descoperit seminariile dnei Victoria Boutenko despre care-i spuneam Mihaelei! Acum vreo 3 luni am gasit prima data blogul tau, iar de atunci tot te vizitez. Doar ca nu am postat niciodata vreun comentariu - cu toate ca am simtit de multe ori acest impuls. Ieri, vorbeam cu o prietena despre a te vizita si la Casa Raw.z - saptamana viitoare iti voi trece pragul. Si ma inscriu si la primul curs de hrana vie pe anul acesta! Multumesc pentru informatiile postate pe blog!
    Cu drag, "Ilinca Toma" ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,
    As dori sa stiu daca primim si cartea Mihaelei Gheorghita, pentru ca tocmai vroiam sa o cumpar. Si daca le fac pe amandoua si mai bine.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Ilinca Toma :-),
    Imi dai, prin urmare, dragalasa ta permisiune de a te boteza (tot suntem in sezon!) de data asta cu frumosu-ti nume real?
    Love & Openness!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei Nico!
    Cartea Mihaelei reprezinta "manualul de curs". So, n-o mai cumpara caci ai s-o primesti cu complimente raw.z!
    Love & Mocaness :-)!
    Una

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigur! As avea doar rugamintea de a face o corectie in mesaj. :D Astazi, cand l-am recitit, mi-am dat seama ca nu am scris corect. Ma refer la "masterat" - asa este corect, si nu "master" cum am scris atunci cand i-am trimis e-mail-ul Mihaelei.
    Multumesc pt urarea de "Openness!" Intr-adevar, am nevoie sa fiu mai deschisa. In general sunt cam inchisa si stau mai mult ascunsa :)). Dar de anul acesta mi-am propus sa ma schimb! :-p
    De fapt, multumesc pt ambele urari - de amandoua a(ve)m nevoie!
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei, Mihaela!
    Gata! S-a facut. Si s-a facut. :-)
    Hmmmmm, vezi cum ii pishichera asta de minte umana... (in cazul asta a ta :-) caci eu ziceam cu openness caci te-am gasit A FI DEJA very opened... tu ti-ai zis ca-ti doresc sa te faci de-acu' incolo :-)
    Love & Joy! Acum! :-)
    Una

    RăspundețiȘtergere
  9. Aaaaaa... Ha!ha!ha! Si uite asa se isca neitelegerile dintre oameni. Ptiu, piei neitelegere! Glumesc, evident.
    Da, SUNT DEJA very opened... la minte. De multi ani citesc diverse chestii, urmaresc tot felul de documentare, merg la un curs etc. Eu insa ma refeream ca mi-am propus sa fiu mai deschisa cu oamenii, sa comunic, sa nu mai stau ascunsa, sa nu doar visez la a face una sau alta, ci sa si trec la actiune - legat si de faptul ca iti urmaream blogul de mai multe luni, am avut impulsul de a-ti scrie, dar ca o mimoza ma retrageam - credeam ca la aceasta te referi.

    P.S. Si m-am inscris si la primul curs de hrana vie pe anul acesta! Sa vedem pe cine reusesc sa mai corup sa fie crud ;) sau sa se cruzeasca, ca destul ne-am copt si fiert si fript :-)

    Cu drag,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  10. In cartea Mihaelei Gheorghita gasim cumva si retete? Multumesc.
    Dana

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei, Dana!
    Yeap! E o suma de retete.
    Love & Food.z!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. hello! primim vreun reply ca am fost inregistrati? astept cumintica sa vina data de 23 ian :))) multumesc

    RăspundețiȘtergere
  13. Una, eu voiam sa te intreb daca la acest curs vei fi si tu, pentru ca mi-ar place sa te cunosc cu aceasta ocazie. Vin in Bucuresti special pentru curs si casa Raw, abia astept.... Love
    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  14. Hei, Mihaela!
    Confirmam, prin prezenta, inscrierea dumneavoastra la cursurile de iarna! :-)
    Nu trimitem confirmari speciale... va asteptam cu nesat in prag... pur si simplu.
    Love & Raw.z!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. Hei, Daniela!
    Hip-hip-uraaaaaaa! Foarte tare ca te-ai hotarat sa iei tara la picior in drum cata noi :-)
    Trag toata nadejdea c-am sa fiu motz la curs; numa' ca asta depinde tare de cum are sa se simta tatuca al meu in ziua de duminica. Ni-ar placea sa stiu sa spun cu certitudine... da' habar n-am.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails