joi, aprilie 01, 2010

Te poti vindeca de cancer si fara operatie

Iar am auzit de cazuri de cancer. Trei in doua zile. Iar am auzit de oameni care, din simpla lipsa de informatie se iradiaza, chimicizeaza, otravesc. Iar imi vine sa urlu. Iar te rog sa dai mai departe vestile. Acum!
Iacata mai jos, scrisoarea unui domn catre redactia Formulei As, un domn care s-a vindecat de cancer la colon cu ajutorul unei terapii similare terapiei Gerson. Pana si la "coada la miere" am vorbit cu un domn care se vindecase de cancer (tot la colon) cu ajutorul pasturei. 
Hai sa postam cate un articol despre vindecare pentru fiecare caz de cancer de care auzim. Ce zici? 
Din experienta cititorilor nostri

Stimata redactie,
 
Va scriu, avand increderea ca cineva se va folosi de experienta prin care am trecut, experienta in urma careia pot afirma, cu deplina convingere, ca te poti vindeca de cancer si fara operatie. Pentru aceasta, trebuie indeplinite doua conditii importante:

Sa nu se consume alimente de origine animala (carne, preparate din carne, lactate, branzeturi, oua), deoarece tumorile apar si se dezvolta cu ajutorul proteinelor animale.

Timp de minimum sase luni sa se consume numai legume si fructe crude, sarace in proteine (maximum 20 g de proteine pe zi). Asta, deoarece organismul, nemaiprimind proteine din exterior prin alimente in cantitate suficienta, va fi nevoit sa le foloseasca pe cele din interiorul lui, si anume, tumorile benigne, dar mai cu seama tumorile maligne, bogate in albumine, foarte necesare in buna functionare a celulelor organismului.

In acest fel, tumorile dispar devorate. Mi-au trebuit trei ani sa ajung sa pot afirma aceste lucruri. In ianuarie 2001, am aflat ca am cancer de colon. Am crezut ca totul va fi usor: putin grau incoltit, suc de morcovi, decoct din marul lupului (metoda d-lui Nicolae Pop din Cluj-Napoca), comprese cu bitter suedez, regim cu cruditati si ma voi vindeca. Lucrurile nu au stat asa. Desi mancam legume si fructe crude, fara carne si alimente preparate termic, la un control efectuat dupa un an, in ianuarie 2002, tumora nu numai ca nu disparuse, dar chiar isi dublase suprafata. Nu am disperat, am continuat sa mananc cruditati si am aplicat si alte metode naturiste: suc de cartofi, infuzie de pelin, infuzie de galbenele, infuzie de urzica.

La controlul efectuat dupa inca un an, in ianuarie 2003, am constatat ca tumora isi triplase suprafata. Acum imi explic si de ce s-a intamplat acest lucru: in acesti doi ani, am baut mult lapte crud si am mancat multa branza si smantana, care sunt bogate in proteine animale. Panica m-a obligat sa aplic metoda dura, a lui Ernst Gunter, care consta in post negru, urmat de o alimentatie cu cruditati sarace in proteine. Timp de o luna, nu am mancat nimic, ci in fiecare zi, beam 2,5 l sucuri de legume. In fiecare dimineata, preparam la robot, din legume proaspete, 2 l suc de morcov, 0,3 l suc de sfecla rosie, 0,1 l suc de telina si 0,1 l suc de patrunjel. Amestecam cele patru sucuri si le pastram peste zi in frigider. Din ora in ora, beam cu inghitituri rare, timp de 15 minute, cate un pahar din acest amestec. Dupa o luna, am trecut la regimul cu legume si fructe crude, dar fara grau incoltit, masline verzi, nuci, arahide, care sunt bogate in proteine, si fara lapte, branza si smantana. Rezultatele au inceput sa apara: nu mai eliminam sange, nu mai aveam dureri in dreptul tumorii, iar tumora se micsora cu fiecare zi. Acum, mi se pare totul simplu si usor. Esential este sa se elimine proteinele animale din alimentatie, deoarece ele nu sunt alimente proprii omului. Aceasta este o metoda care are o baza stiintifica, usor de dovedit si usor de inteles. Nu este mutilanta si iti da siguranta ca nu vor exista recidive.

Metoda Gunter de tratament se poate aplica tuturor formelor de cancer, operate sau neoperate, dar si pentru vindecarea de alte boli grave: diabet, leucemie, boli cardiovasculare etc., deoarece prin postul negru se asigura dezintoxicarea totala a organismului, iar cu ajutorul enzimelor din legumele si fructele crude se asigura reinnoirea celulelor si intarirea sistemului imunitar.

Mancand cruditati nu m-am mai imbolnavit si m-am vindecat si de alte boli de care sufeream. Nici virusul herpesului nu a mai fost lasat sa se manifeste. In acest sens, ma adresez si celor bolnavi de Sida, sa nu ignore aceasta posibilitate. Poate ca alimentatia cu cruditati ii va ajuta. Acum cred ca adevaratul panaceu este hrana vie, adica legumele si fructele crude.

Alimentatia moderna, bazata exclusiv pe hrana preparata termic si bogata in proteine animale, imbolnaveste omul si-l omoara.


Constantin Barsan - str. Cetatea de pamant nr. 6, bl. C1-2, sc. 1, ap. 9, et. 3, Barlad, cod 731035.

9 comentarii:

  1. Sincer, nu am acum starea necesara,dar voi citi cu atentie tot ce ati scris. Din nou, felicitari pentru ce ne daruiti!
    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce te faci atunci cand esti tanar si ti se pune un diagnostic ingrozitor? atunci cand ti se spune ca tineretea ta nu iti este atu? ce faci atunci cand disperarea iti este suflet? te operezi?.......... sau ...... ? eu stiu raspunsul meu. atat. nu-i judecati pe altii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, Anonim :-)!

    Nu stiu vorbi din postura pe care o npropui tu, din fericire... Spune-ne, te rog, raspunsul tau.

    Love!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa diagnosticul de acum trei ani de cancer mamar stadiul IIIA, am trecut prin toate starile posibile:negare, disperare, up&down cu fiecare zi. Pana intr-o dimineata cand m-am trezit cu gandul de a nu sta acasa(concediu medical) sa astept sa mor, ci hotarata sa pot sa beau o cafea si peste trei ani de zile, hotarata sa-mi vad gemenele(acum de cinci ani jumate- SA-MI TRAIASCA)crescand si hotarata sa mor la adanci batranete.....Si atunci am decis nu numai sa fac si chimioterapie, mastectomie radicala si radioterapie, ci si tratamente complementare. Asa am ajuns sa mananc raw, sa renunt la tigari si sa-mi schimb opinia asupra vietii. Din pacate noi, oamenii, nu vedem partea frumoasa a vietii, decat pusi in fata Obstacolului.
    Va citesc de cateva zile.Felicitari!
    A propos- spuneti-mi Enka. 35 de ani acum si mandra ca sunt in viata....

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, Enka!

    Mi s-au furnicat si varfurile unghiilor.
    Hip-hip uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Te foarte, foarte, foarte, felicit miraculoasa doamna!

    Scrie-mi, te rog, povestea ta s-o postam. Ma simt atat de neputincioasa in fata celor 5 cazuri de cancer de care aud intr-o saptamana. Si urlu prin postari pe ici pe colo; da' hai, zi-le tu ca pe mine, cum n-o sa fac cancer :-), nu ma cred.

    Love! Lovely!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tratament revolutionar impotriva cancerului.
    Oamenii de stiinta au descoprit in veninul de scorpion peptide care nu sunt toxice pentru om. Acestea se leaga de anumiti receptori care sunt prezenti doar la celulele maligne. Un astfel de tratament a fost obtinut prima data in Cuba. In momentul de fata tratamentul pe baza de venin se gaseste si in Romania. Produsul este distribuit de catre compania Domysan sub denumirea de Oncozul.
    Informatii si marturii referitoare la Oncozul puteti citi pe: http://www.escozul-cancer.ro/ si http://www.domysan.ro/.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei, Anonim!
    Te rog evita publicitatea pe blogul asta: cu atat mai putin aia care incepe cu "tratament revolutionar impotriva..."
    Multam!
    Una

    RăspundețiȘtergere
  8. minciuni, in cancer organismul nu prelucreaza alimentele acide, mai ales stomacul ficatul.
    Un regim, totul fiert 1600 calorii pe zi este suficient.

    RăspundețiȘtergere
  9. oare radacina de patrunjel sau frunze?

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails