miercuri, aprilie 21, 2010

Samson GB -9001


De trei saptamani si jumatate am Juicer :-). In persoana sus-numitului Samson GB-9001. Si da, viata mea a cunoscut imbunatatiri majore. Si viata lui Matei. Tot de-atunci am si un ditamai Excaliburu' de 9 tavi (dar despre asta, in numarul imediat urmator).

Pai, de cand am juicer-ul, am ignorat cu desavarsire blenderul si robotul de buctatarie. Eu sunt cazuta in cap dupa jucaria mea cea noua si-l epuizez cu: 1]. sucuri de toate ierburile, fuctele si legumele pamantului (ramele mele sunt in extaz... le duc la compostat pulpa... gata mestecata; hi, hi, hi); 2]. pure-uri si paste de toate natiile; 3]. unturi din toate semintele; 4] inghetatati de nici nu le mai stiu pe nume; 5-ul este in stand by: voi face si uleiuri!!! taman ce-am comandat o scula pe care-o atasez la Samson si pot face ulei de in (cel mai bun ulei de pe fata pamantului, se pare) proapspat de tot.
Ce-am mai patit de cand sunt in amoare cu unealta este ca: am mai slabit vreo 3 kile (bag seama ca beau mai mult si mananc mai putin); ma simt avion (storc multe ierbi de grau, verzituri, fructe, etc); mi se pare ca-mi straluceste parul mai tare (am innebunit de tot... Madona si Cleopatra sunt mici copii: storc o mana de iarba de grau si mi-o torn in cap... in apa de clatit); am o fata ca un popou de bebelus (cat ai zice - cu constiinta curata - "peste", imi trantesc o masca din: capsuni, avocado, polen, morcov, seminte de in si de canepa :-).
In opinia mea asta e cel mai bun storcator de pe fata pamantului: e silentios, se curata usor, iubeste verziturile (sa vezi cum iti insfaca iarba de grau, stevia, etc din mana), nu incalzeste, are viteza joasa, etc. Drept ii ca n-am studiat toata piata de juicere... da' Sunbeam a facut-o si a decis pentru Samson. Uite-aici un articol care compara modelele de juicer dupa o multime de criterii. Da-i o privire si hotaraste tu care-i 'al mai bun si mai bun pentru tine. Da' nu lasa primavara cu alaiul ei de bunatati sa treaca fara s-o storci!
Daca te hotarasti ca vrei un Samson GB-9001, ti-l dam noi la cel mai mic pret din partile astea de lume: 1095 RON. Am 4 bucati noi-noute, cu carte de bucate cu tot in debara. inghesuitiva-ti! :-) unaculuna@gmail.com preia comenzile, Cianlu le livreaza :-).
Love in rawz!
Una

43 de comentarii:

  1. Hei Andreea!Suna fantastic. Vreu si eu unul.Il dai in rate?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Madeleine!
    Da, doamna, eu chiar il gasesc fantastic.
    Rate zici? Desigur! Sa-l vaz eu pe seful ala al meu care zice ca n-am voie :-)
    Zi-ne cate-ti sunt pe plac.
    Love in rawz!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. care o fi mai bun kempo sau samson? unii sunt de parere ca pentru clorofila sunt mai bune cele care au doua rotite.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, Rossana!

    Bai, eu nu ma pricep prea bine la masinarii... Miha insa l-a ales pe-asta dupa ce-a studiat toti producatorii; ei i-a dat ca asta e cel mai viabil si are cel mai bun raport calitate-pret.

    Eu am aflat cat e Samson de bun prin folosire... nu stiu daca e mai bun kempo, da' nu-mi imaginez ce ar putea sa faca mai bine. Samson-ul asta pe care-l storc eu :-) imi smulge, efectiv iarba de grau din mana si-o stoarce de nu mai ramane un ml de suc in ea...
    Eu is foarte multumita de el; si pentru verzi si pentru restul.

    Calitatile supreme imi par a fi: se curata foarte usor si se re-monteaza foarte usor si asta te indeamna sa-l folosesti foarte frecvent.
    Altfel, citeste si tu tonele de studii comparative de s-au facut si da-ne vesti si noua cu ce afli.

    Love in rawz!

    RăspundețiȘtergere
  6. o prietena care extrage clorofila zicea ca sunt mai bune cele care au doua rotite ca storc mai bine, ca nu mai stiu ce minuni fac.eu in calitatea mea de total necunoscatoare chiar nu am nici o idee.m-am uitat la cateva comparatii.ma mai uit si daca ajung la vreo concluzie dau de veste.
    pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei, Rossana!

    O rugam pe Sunbeam sa ne lumineze si ea, caci stie chestii despre ustensile.

    Love!

    RăspundețiȘtergere
  8. Salut Una, stiam de modelul Compact, ceva mai ieftin. Poate il incerci si pe el. Nu stiu daca e la fel de bun ca Samson. Cecheraut: http://cgi.ebay.co.uk/Compact-10-in-1-Juicer-FREE-Next-Day-Delivery_W0QQitemZ350289672019QQcmdZViewItemQQptZUK_Home_Garden_Kitchen_Juicers_PP?hash=item518ee43753

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei, Dan!

    Cool! Ii dam o cercetare. Ma gandeam sa aducem si unele mecanice (adica de-alea ca ale bunicii, cu manivela)... pentru salvare de costuri :-)

    Love!

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei, Dan!

    L-am cercetat pe compact aista; zic astia pe forumuri ca-i nashpa... cica nu se descurca prea bine cu verzile, se blocheaza si se strica repede :-); nu-l poti transforma in facator de uleiuri si alte cateva hibe... Altfel, pretul ar fi fost imbucurator :-)

    Love!

    RăspundețiȘtergere
  11. Aha, bagam la cap... Keep spreading the greens! Trebuie sa marim cat mai mult piata pentru super food-uri si la noi, sa devina din ce in ce mai accesibile. Poate aduci si niste vitamina B12 sub forma de methylcobalamin (mai usor asimilabila) si suplimente omega 3 cu acizi grasi DHA & EPA vegane extrase din alge precum acestea:
    http://www.v-pure.com/?a_aid=ff3f7d9d&a_bid=3082a677
    sa fim acoperiti la orice...
    Roadem rawzaturi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru Omega 3 cel mai bun este uleiul de canepa. Gasesti pe net la http://www.canah.com/, produs de o firma din Salonta.

      Ștergere
  12. Hei, Dan!

    Unde-ai sezut ascuns pana acum, tu raw-vegan ce te gasesti?!?

    Bre, eu am o cutie plina de B12 de vreo... sa tot fie 8 luni; de cand eram debutant :-) si faceam exces de zel (e aproape neatinsa, ti-o pot inmana...).

    Dupa mintea (si simtirea) mea cele mai bune surse de "chestii" sunt cele naturale si non-izolate... ca in mareata natura cu diversitatea ei de nepatruns, inca, pentru mintea omului unde nimic nu creste izolat si... daca-l izolezi, moare :-)

    Cand ingurgitezi B12 sau omega-uri sau orice altceva, asimilarea si utilizarea lor de catre organism este facilitata si catalizata de prezenta altor elemente (calciu, alte B-uri, etc) care lipsesc atunci cand iei un element "extras" (izolat).

    Cu B12, povestea scurta este: orice organism animal produce B12; omul produce suficient B12 in intestinul gros; deficienta de B12 nu e produsa de absenta lui B12 din organism ci de proasta sa absorbtie care se intampla cu precadere la omnivori :-); constatarea ca raw-istii au mai mult B12 in sange decat omnivorii a fost o vreme paradoxala (pana s-a inteles mecanismul); asadar, un 70% raw-ist, nu are nevoie de aport suplimentar de B12.
    Altfel, surse bune de B12 sunt: mierea de albine, algele incluzand spirulina si chlorella (aici e o discutie), si, mai ales, toate fermentatele (rejuvelac, varza murata :-), drojdie, bors, must, socata, etc).

    Despre Omega 3-6-9 (hi, hi, suna ca masuri de fotomodele :-): cea mai buna sursa de pe pamant sunt semintele de canepa (hemp seeds, hemp proteic powder), semintele de in (fie ele aurii sau maro) si-apoi toate uleiurile, nucile, semintele, grasimile naturale (cocos, cacao, avocado, etc).

    Altfel, daca vrei tu musai suplimente, anunta-ne... ne vom calca pe inima :-) si vom aduce cateva pentru sectantii mai catolici decat papa :-))
    Love in rawz!

    RăspundețiȘtergere
  13. Problema cu omega-urile este ca proportia ideala de 1:3 (omega 3:omega 6) - existenta in semintele de canepa - nu este nici pe departe atinsa de alimentatia de azi. Adica majoritatea alimentelor uleioase (chiar si crude) contin prea mult omega 6 si prea putin omega 3.Exemple: raportul de omega 6:omega 3 in urmatoarele uleiuri este: uleiul de floarea soarelui 71 :1, uleiul de seminte de in 1 :4, uleiul de soia 8 : 1, uleiul de masline 9 :1, uleiul de canola 2 :1, uleiul de germeni de grau 10 :1. Dupa cum se vede, uleiul de in si cel de rapita contin omega 3 mai mult si trebuie consumate destul de des(pt a contrabalansa proportia redusa din alte alimente). Persoanele care au probleme cu reumatismul (de ex) ar fi bine sa consume cat mai mult ulei de in/rapita (acizii grasi omega 3 au proprietati antiinflamatorii).
    Alta diferentiere se face in cadrul acizilor grasi omega 3, astfel: exista acizi omega 3 cu lant scurt (ALA) si lant mediu/lung (EPA si DHA). Diferenta intre omega 3 lant scurt si lant lung rezida in faptul ca organismul proceseaza mai bine, mai repede, mai eficient lantul lung, trebuind ca lantul scurt sa fie intai convertit in lant lung pt a putea si asimilat mai bine.
    Lant scurt: ulei/seminte in, rapita.
    Lant lung: ulei de peste, alge, am inteles ca si fitoplanctonul marin este sursa importanta de omega 3 cu lant lung.
    Asadar, nu e de ajuns doar sa consumam ulei de in (desi eu pana acum doar asta am consumat din lipsa de alge/fitoplancton; ulei de peste nu "prestez"). Gabriel Cousens spune totusi ca "Coconut oil increases the conversion of short-chain to long-chain Omega-3 fatty acids by 3 to 6 percent."
    Povestea mea nu e prea bine structurata, sper sa se inteleaga ceva. Kisses in the raw!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai multi ani am fost ovolactoveg, am haladuit pe grupul SVR si am tins spre cat mai multe cruditati. Apoi si Muna mi-a servit tot felul de link-uri raw, a facut si forumul, comunitatea creste si mi-ar placea ca pandemia raw sa nu aiba leac in Ro.
    Mi se pare interesant exemplul tau de la junk la 100% raw peste noapte. Nici eu nu sunt adeptul suplimentelor, dar uneori sunt necesare. Rezerva de vitamina B12 din ficat poate tine 3-5 ani cand se schimba dieta. Anul asta am cules deja niste papadie de pe camp, iar microorganismele din dotare s-ar putea sa furnizeze niste B12, dar in cazul verdeturilor din supermaket cultivate in soluri sterile si erbicizate, sau mai rau, in bazine cu apa sau tevi cu apa si chimicale, ma indoiesc ca ar mai prezenta si B12. Inca se discuta biovalabitatea lui B12 din spirulina si alte alge. Timpul le va lamuri. Si cum sunt deja vegani care au carente, trebuie sa apelam si la "pastilele separarii de natura" (B12) asa cum le numeste Colin Campbell, autorul cartii "Studiul China", pe care si el le consuma de vreo 2 ori pe saptamana. Chiar sper ca pe viitor, raw food-ul organic sa ne ofere tot ce avem nevoie nutritional. Pe langa asta, as fi curios cum asimileaza un sportiv B12 in compartatie cu un sedentar.
    Asa cum bine explica si Gabriela, acizii grasani omega 3 cu lant lung EPA si DHA se gasesc doar la peste, alge, fitoplancton. Aici explica ei cum sta treaba:
    http://www.v-pure.com/pages/faq.aspx
    Daca ne vom putea obtine epa&dha din alge si spirulina ar fi fain, mie chiar imi plac ierbile astea. Dar daca nu ne permitem inca super food-uri poate ca e mai rentabil cu suplimente pentru necesarul de nutrienti esentiali deocamdata. Personal am bagat la jgheab B12 si niste vit. D3 pe durata iernii sa fiu acoperit. Ma gandeam si la niste epa&dha din alge, ca peste tot sunt doar din ulei de peste.
    Rawly yours.

    RăspundețiȘtergere
  15. Hei, Gabi!

    De azi inainte esti direct responsabila de acuratetea datelor stiintifice. Clar?

    Pai, vestea buna este ca suntem in plina selectie de furnizori pentru alge si phytoplankton sa na lungim, doamne ia-ma lantu'

    Rawzly impressed!

    RăspundețiȘtergere
  16. Hei, Dan!

    Gata sefu', s-a facut! Sunbeam, cauta-i sportivului astuia suplimentele sa i le trimitem in poarta...

    Rawzpandemia nu se poate opri caci abia ne-am urnit... azi am semi-convertit inca 5 oameni... "green in the new black" :-)

    Pai bine, hai, temporar aducem ceva suplimente; da' suntem de acord cu totii avem treaba: tre' sa lansam pandemia organic. Bine? Ramele mele au inceput sa semene a lipitori si astept sa le vaz si in formatul sarpe...

    Yoursly rawz :-)

    RăspundețiȘtergere
  17. hey Una! ma uitam dupa juicere si imi place asta de il ai aici, Samsonu. vezi la mailuri ca am trimis ieri un mail, sper ca era ok adresa de mail:D toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  18. Hei, Paul!
    Gata shefu', s-a raspuns :-)
    Love in raw.z!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am gasit mai multe locuri unde se pot cumpara storcatoarele Samson cu doua axe (de fapt GreenPower) si Samson GB-9001 sau similar:
    http://www.beorganic.ro si
    http://www.quark.com.ro - aici am gasit chiar multe informatii interesante.

    RăspundețiȘtergere
  20. am si eu o nelamurire.sa inteleg ca acest aparat face : stoarce iarba de grau ( si altele ), face sucuri de fructe si legume, poate fi folosit si ca blender si ca robot?

    RăspundețiȘtergere
  21. Hei, Anonim!
    Pai, hai sa te lamuresc: aceasta scula stie sa stoarca orice fel se storcibila... de la iarba de grau la pepene, de la telina la papadii :-)
    Mai stie sa faca unturi de seminte, si, cu o mica dotare suplimentara face si uleiuri din semintele oleaginoase; ba macina chiar si cereale incoltite si/sau hidratate, daca-ti pui mintea cu el.
    (Si noi ne-o cam punem caci manufacturam paninci din cereale incoltite in cantitati industriale in ultima vreme).
    De ajutor?
    Love in raw.z!

    RăspundețiȘtergere
  22. deci, scuze dar tot nu am inteles.Daca mi-as achizitiona acest aparat nu mai am nevoie nici de blender,nici de robot, nici de storcator.

    RăspundețiȘtergere
  23. Pai, e chestiune de optiune... 99% dintre oamenii care au storcator... au, totodata si blender si robot...
    Da' de principiu, ce faci la blender, poti, in extremis, face si cu samsonu' (adica pasta de fructe/legume/seminte).
    Daca tot ceea ce vrei sa faci sunt sucuri si paste de chestii... atunci samsonul iti e suficient... daca vrei sa dai ceapa pe razatoare... o vei face pure la samson...
    So, depinde de ce vrei sa-ti prepari.
    Raw.zuiala placuta si inventiva!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna Andreea !

    As vrea si eu un Samson, daca se poate si cu "scula" care face uleiul.
    Cat ma costa cu totul? astept un raspuns, mai vb.

    Sa fii voioasa!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna Andreea, tocmai ce am primit link-ul cu blogul tau de la cumnata mea care te viziteaza des si pentru ca in acest moment sunt intr-o dilema s-a gandit ca asa ma poate ajuta.
    Astept un bebe si pentru ca in aceasta perioada nu prea ma inteleg cu lichidele m-am gandit ca cea mai buna solutie este un storcator de fructe si legume...desigur ma va ajuta si pe viitor pt bebe...dilema mare este ca nu stiu ce sa iau, detaliile sunt aici scrise la mine pe blog www.laurabucur.ro

    astept cu nerabdare un raspuns de la tine

    RăspundețiȘtergere
  26. Hei, Catalina!

    Iarta-mi, te rog raspunsul intarziat foarte. Pai, le Samson costa, in continuare, 1095 RON fara transport; taxele postale s-au dovedit a fi ~ 50 lei. Samsonul in sine il luam la un pret foarte bun; la "scula"... ne-am incurcat; nu-s vesela deloc cu pretul pe care-l avem (~ 400 RON); suntem, de aceea, in discutii cu supplier-ul de "scule" si vom obtine un pret mai mic; scrie-i, te rog lui Adi Anton la: comenzi.rawz@gmail.com si el te va anunta imediat ce avem pretul mai mic si mai bun. Bine?
    Cu voiosie din cea raw.z,
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  27. Hei, Laura!
    Draga mia ti-am citit dilema si mai-mai ca m-ai fi putut dilemui si pe mine daca n-as fi avut norocul sa am research-er care-a cautat si tocmit pentru mine sus-numitul Samson :-).
    Pentru tratarea teoretico-stiintifica a dilemei, uite aici: http://www.rawfoods.com/marketplace/lowrpmjuicers.html - un studiu comparativ care se uita (cu atentie si obiectivitate dupa parerea mia) la mai toate juicerele de pe piata.
    Pentru tratarea practico-aplicata a dilemei, experienta mia zice asa: Teo, prietena mia avea Green Power, Bianca avea Omega, Miha avea Samson; dupa ce m-am jucat experimental cu toate trele, eu m-am hotarat de tot-de tot pentru Samson:
    - stoarce cel putin la fel de bine ca celelalte doua;
    - face unturi de nuci mult mai bine decat celelalte doua la un loc (ba macina chiar si cereale incoltite);
    - e muuuuuuuuult mai usor de folosit si de curatat (razultatul: la noi la magaraw.z e in uz permanent pret de 4-5 ore/zi... al lui Teo s-a cam prafuit :-);
    - e muult mai ieftin;
    - e, la o adica, usor transportabil si usor de luat in calatorie;
    - dupa mai bine de 3 ani de folosinta frecventa (Miha), functioneaza perfect.
    Eu is 100% incantata de cum megre.
    Altfel, da-ne si noua de veste cand si cum inchei dilemo-cercetarea.
    Love & juice & frumoase mamici raw.z!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  28. Catalina, revin cu vesti pentru ca am vesti bune :-). Am reusit asa: pentru ca am atins un "record" :-) de comenzi de Samsoane, am obtinut o reducere de la furnizori, asa: Samson se ieftineste :-) la 1023 si "scula" e 396; ii bine! 1419 cu totu' adica inca mai putin decat un Omega. e bun!
    Scrie-i rogu-te lui Adi la comenzi.rawz@gmail.com: http://bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/2010/08/aloooooo-provincia.html
    Oily Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  29. draga Andreea sau Una cu luna Betiluna,

    multam intai de toate pentru raspuns. daca ma decid sa iau de la voi un Samson din asta inteligent pot primi si factura? dar garantie? aaa, inca ceva, e model din 2007? sau 2010?

    RăspundețiȘtergere
  30. Andreea, iti multumesc din suflet. Am sa-i scriu lui Adi, mersi inca o data!

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna! De ceva vreme tot caut pe net un storcator de fructe si uite ca am ajuns pe la voi unde m-am si convins de ceea ce vreau. Asadar, strang cureaua pe unde se poate ca sa-mi achizitionez si eu un Samson in care imi pun mari sperante cum ca e cel mai bun in domeniul storsului de fructe si legume. Cum procedam? (Eu sunt din Bucuresti.) Si cat ma costa? pe total. Multam'! Florentina

    RăspundețiȘtergere
  32. Andreea esti o simpatica.
    Draga mea, fetita mea e mult mai bine cu astmul decand am trecut-o 50% raw. Sunt foarte fericita ca nu mai e nevoie de singulair si flixotide.

    Am si eu o intrebare. Samson-ul e bun pentru faina de grau, ovaz ? ... sau trebuie sa-mi cumpar o moara. Painea nu o fac raw si am nevoie de faina integrala.

    Multam!

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna ziua.Il vreau si eu pe Samson ,dar modelul 9005 sau 9006 ,se poate?Si as vrea si presa de ulei si inca o unealta draguta care face spaghete din legume.Poate le aduceti pentru magazinul on line pe care abia astept sa-l vad deschis.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  34. Hei, Anonim!
    Suntem in cautarea unui furnizor de unelte si scule raw.z cu preturi decente (asa cum cerau si vechii nostri supply-eri) da' si cu livrare rapida (asa cum NU erau vechii nostri :-).
    Dau de veste imediatamente ce avem adaugiri la lista de produse raw.z.
    Love & Juice!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna.Multumesc pentru raspuns.Un posibil site cu samson juicer chiar mai ieftin decat pe site-ul oficial este JUICELAND.Au si Excalibur si multe altele.Poate incercati acolo.Va urmaresc inca de anul trecut de cand am descoperit site-ul.Daca as locui in Bucuresti as face voluntariat la magazinul Rawz.Pacat ,deoarece stau foarte departe si nu pot decat sa va admir si sa urmez sfaturile voastre.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  36. Hei, Anonim!
    Multamim frumos de info. Ioana i-a si abordat si asteptam vesti bune.
    Juicy Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  37. Seara buna Una,

    Te citesc de ceva vreme cu mult interes . Culeg informatii si sunt tot mai decisa sa schimb macazul si sa devin raw.
    Am facut deja o comanda de produse la voi dar inca nu am primit-o. Sper sa ajunga cat de curand.
    Daca as dori storcatorul pot sa-l comand tot telefonic ? Cam in cat timp l-as primi ?

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna.Aveti vreo veste de "Samsonu" lu Juiceland?Ca eu tot astept!

    RăspundețiȘtergere
  39. unde pot gasi un storcator din ac in Romania si cat costa acum.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  40. Imi doresc si eu un storcator ca cel din imagine. Mai gasesc la voi? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  41. Daniel ma numesc, si am o intrebare :) sa inteleg ca s-a cam terminat activitatea pe blogul acesta, chiar acuma cand l-am descoperit si eu ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna ziua! Doresc si eu un asemenea juicer? Mai aveti pe stoc? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails