miercuri, aprilie 07, 2010

Mazare cu sos alb

sau..
Ce mananca mexicanu' cand se face raw-vegan!
[de Mihaela Cristian]

Azi am vrut ceva cu mazare! Si pentru ca n-am putut nicicum sa-mi scot mazarea din cap, am inceput prin a scoate-o din congelator. Odata deschis congelatorul era imposibil sa rezist tentatiei de a inhata si punga cu porumb congelat care-mi facea cu ochiul din coltisorul ei. Asa a inceput dara urmatoarea poveste:


- un castronel de mazare* (~200 gr);
- jumatate castronel porumb* (~100gr);
- un morcov potrivit taiat feliute subtiri;
- o felie mica de telina-radacina taiata dupa modelul morcovului de mai sus;
- 2 fire ceapa verde (nelipsita in perioada aceasta din nici o mancare);
- o legatura mica marar;
- sare si piper la liber.
Am pus peste balamucul multicolor, rezultat in urma amestecarii celor de mai sus, vreo 3 linguri de "smantana de caju" si GATA!
Rezultatul: delicios si extrem de simplu de preparat.
Timpul necesar: fix cat va ia sa taiati toate cele, pentru ca mazarea si porumbul s-au dezghetat rapid sub un jet de apa rece.
Concluzia: trebuia sa fac mai mult! Ne-am cam batut pe ea: "Portia ta e mai mareeeee! Mai da-mi o lingura!"

* e de preferat sa congelati voi singuri mazarea si porumbul in timpul verii, cand acestea sunt proaspete si fragede. Variantele din comert sunt majoritatea pasteurizate/oparite inainte de congelare. Este de indicat sa le evitati.

2 comentarii:

  1. am facut si a i9esit super buna!cine stia ca mazarea e asa de dulce cruda :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista se pare 2 tipuri de produse ecologice: crescute biologic (biodinamic) si pur si simplu ecologic. Iata mai jos un articol despre aceste agriculturi ; http://www.infoterapii.ro/modules/news/article.php?storyid=74

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails