miercuri, aprilie 14, 2010

Miercuri - Legea Efortului Minim





Astazi, voi aplica Legea Efortului Minim, astfel:

[1]. Astazi, voi practica ACCEPTAREA. Astazi, ii voi accepta pe toti oamenii care imi vor iesi in cale, toate situatiile, circumstantele si evenimentele care se vor petrece. Astazi, voi urmari sa constientizez tot timpul ca momentul prezent este exact asa cum trebuie sa fie, caci stiu ca intregul univers este exact asa cum trebuie sa fie. Astazi, nu imi propun sa lupt cu intreg universul, impotrivindu-ma clipei prezente. Acceptarea mea este totala si neconditionata. Accept lucrurile asa cum sunt, nu cum mi-as dori sa fie.

[2]. Astazi, acceptand lucrurile asa cum sunt, imi voi asuma RESPONSABILITATEA pentru situatia in care ma aflu si pentru toate evenimentele pe care le consider problematice. Stiu ca asumarea responsabilitatii inseamna sa nu condamn pe nimeni si nimic pentru situatia in care ma aflu (nici chiar pe mine insumi). Mai stiu ca orice problema este simultan o ocazie, iar deschiderea fata de ocazii imi va permite sa transform momentul prezent astfel incat sa-mi aduca beneficii ulterioare mai mari. 

[3] Astazi voi ramane centrat in NON-REZISTENTA. Imi propun sa transcend nevoia de a-mi apara punctul de vedere. Astazi, nu-mi doresc sa conving pe nimeni sa-mi accepte punctul de vedere. Astazi, voi ramane deschis fata de toate punctele de vedere si nu ma voi simti atasat de nici unul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails