marți, aprilie 13, 2010

Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain


Ai vazut Amelie? Sigur ca l-ai vazut. Nu ca-i minunat? Cred ca prietena mia Cezara ii a din urma muritoare cu care am eu trebi pe lumea asta de nu l-a vazut. Prin urmare i l-am aratat ieri. Incercand dvd-ul sa vaz daca merge bine, am prins 30 de secunde din film... si-acolo am intepenit. Eu credeam despre mine ca nu-mi place sa revad filme... M-am bucurat de filmul aista mai abitir decat atunci cand l-am vazut d-intai pe marile ecrane. Te va bucura si pe tine, drept spui.
Cea mai buna varianta pe care-am putut-o produce pentru bucuria ochilor si inimii tale in asta seara e una bucatita (e bucatita bine, totusi) in limba lui Voltaire cu subtitrare in engleza. Merge? Merge, merge, e fermecator! Nici nu te poti hotara ce scena iti place mai mult.

Bon soiree!

Partea 1/12


Partea 2/12


Partea 3/12


Partea 4/21


Partea 5/12


Partea 6/12


Partea 7/12


Partea 8/12


Partea 9/12


Partea 10/12


Partea 11/12


Partea 12/12


2 comentarii:

  1. foarte foarte foarte frumos filmul.l-am vazut de 3 ori.la fel e si micmacs care ruleaza acum. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei Rossana!

    Hmmm :-), aseara am descarcat micmacs si planuiesc sa-i dau timp de antena in asta seara :-). De acelas autor A Very Long Engagement (2004).

    Love!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails