luni, martie 05, 2012

Mahmureala de a doua zi ;)

Hei! Buna lunea de cu dupa-amiaza!

Cele doua zile de yard sale catre bucuresteni s-au incheiat ieri seara la orele 20.10 trecute fix!

Tare-tare-tare frumos a fost la raw.z in aste doua zile din urma si va multumim din toata inima mare pentru prezenta voastra in numar bulversant de mare in casuta noastra raw.z. Ati facut ca, in ultimele sale zile de functionare, in forma sa de-acum apusa, raw.z sa se simta mai in viata decat oricand.

Mi-a placut foarte mult atmosfera de:
- targ de chilipiruri de-un leu amestecat cu


- targ de chilipiruri pretioase :), permisa fie-mi exprimarea, si cu
- targ de nuci, seminte, fructe, impachetate si etichetate hand-made, plus
- produse pretioase si pretentioase ambalate expert prin fabrici americane si britanice plus
- uleiuri necunoscute muritorului de rand, dormitand in zeci de sticlute colorate, in asteptarea sunetului desteptator al desurubarii dopului, gata sa se trezeasca la viata prin turnare legumita peste salate si, cateodata, peste distinsa piele a clientului :), bashca
- mic targ de electrice si electrocasnice obscure pentru cetateanul de rand dar privite expert si nesatios de ochiul vostru de cumparator avizat. :-)

Va multumesc voua, caci, usor emotionata, usor nervoasa, usor indoliata, usor stangace, foarte coplesita, m-am simtit tare bine si in timp ce pregateam locul pentru vizita voastra si - culmea! - chiar si in timpul marii cozi de la casa de marcat a casei raw.z :P

Va doresc sa va prinda bine toate micile sau marile cumparaturi si sa primiti ajutor si inspiratie in tot ce intreprindeti cu ele! Sau fara ele. :)

Va multumesc si pentru caldura, iubirea si speranta pe care realmente fiecare dintre voi mi-a daruit-o cu deschidere si cu toata priceperea :). Va multumesc si pentru cele cateva lacrimi varsate si de mine si de voi. Si pentru atmosfera geniala in care s-a desfasurat toata povestea. Si pentru delicatetea cu care - unii dintre voi - nu m-ati intrebat si pentru curiozitatea sincera cu care - altii - m-ati chestinat.

Va salut cu profund respect si calda iubire,

Una :-)

P.S. Maine intocmim si postam listuta cu ce-a ramas disponibil pentru conationalii nostri cu suflet raw.z din tara noastra Romania. :)








3 comentarii:

  1. Da, da, uite exact asta vroiam sa intreb! Ce v-a mai ramas? Desi sunt in Bucuresti, nu am reusit sa trec pe la voi in week-end si eram curioasa tare ce mai aveti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Klara!
      Nu ne-au mai ramas prea multe :); le voi posta cat de curand imi este cu putinta.
      Love!
      Una :)

      Ștergere
  2. Buna Una,

    Adriana sunt,clienta din Baia Mare(aia nemultumita ca nu a gasit nimic din listutza intocmita)....Ma tot uit la poze...unde era toata marfa asta?eu am intrat intr-o incapere micutza ,la etaj...nu erau nici ceaiurile ...nik (nu mai reiau)...Am sa fac o comanda pe e-mail ,am nevoie de energy drink printre altele,este? Merci

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails