marți, martie 06, 2012

Lista chilipirurilor raw.z

Hei! Seara buna!

Lista chilipiruri, unelte, scule si produse cu reducere mare-mare, ramase pe rafturile raw.z este inca in lucru si va parveni atentiei voastre incitate, imediat ce-i gata, finala si numarata.

Si-nca ceva! Lucram la o noua pagina web (caci si pe noi ne-a scos din minti cea actuala); asadar, lucram la o pagina web care CHIAR FUNCTIONEAZA si, tannnaaaam, stie si sa NU afiseze stocuri fantoma :)

Pana atunci, asteptam toate e-mail-urile si comenzile voastre la ioana.ilie@rawz.ro. 

Cu dragoste,
Una :)


7 comentarii:

  1. Bravo Una ! Tine-o tot asa ! La super super !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, KateBigShrew! :)
      Nu stiu pentru ce bravo, dar il primesc (caci tare mi-a lipsit cand eram mica :)).
      Doamne ajuta!
      Una :)

      Ștergere
  2. vreau si eu ceva, cat de mic, numai sa stiu ca e de la minunatul locsor raw'z! [unde n-am ajuns decat in vara, odata, locuind muuuult la vest de bucuresti - si atunci inainte de ora deschiderii, dar am fost marinimos lasata sa intru de cei care lucrau de zor pe acolo]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Gonguta!
      Scrie-ne, te rog nume, adresa, telefon la ioana.ilie@rawz.ro si-ti trimitem un cadou cu toata dragostea. Bine?
      Love!
      Una :)

      Ștergere
    2. Gata, am scris. Multumesc, de abia astept :)

      Ștergere
  3. Dumnezeu sa te ierte, Andreea, si sa-ti dea pe masura ceea ce meriti. Incearca sa iti vezi de treaba si de viata ta si lasa-ne sa respiram. Te rugam frumos cu totii. Cu intelegere si compasiune pentru aceasta perioada din existenta ta, Olivia (cea in care tot arunci cu noroi de vreun an jumatate incoace).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Olivia!
      Hmmmm, acum ca mi-ai scris si - brusc - ai incetat sa fi pentru mine o amintire si ai re-devenit - pentru mine! - o persoana, mi-am revizuit furia... n-o mai fac publica. Da' zau ca trebuie sa ma vizitezi intr-o zi sa ti-o zic tie. Zau! Ce vrei sa fac cu ea?
      Stii cum e sa lucrezi zilnic-zilnic-zilnic, de zeci de ori pe zi!!!!!! cu un site - simplu !!! - nefunctional? Care arata stocuri fantoma? Care supara clientii? Pe care nu pot fi incarcate poze?
      Altfel, cine sunteti totii cei care ma rugati? E un club?

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails