marți, martie 20, 2012

cu ce se mananca catering-ul raw.z :)

Hei!

La rugamintea publicului spectator, detaliez in continuare conditiile in care se desfasoara catering-ul raw.z. Iata:
                                            sursa foto
Mentionez, din capul locului ca sunt trei feluri de catering pe care le-am facut pana acum:

1. Catering-ul zilnic, care inseamna asa: 

- in fiecare zi lucratore (de luni pana vineri), de la 6.30 (da, dimineata !!! :) pana la 11.30 (tot dimineata, daca ma-ntrebi pe mine :), pregatim mancarica mega-proaspata si extra-gustoasa (zice lumea...:) pentru cei aproape 100 de abonati la pranzul raw.z si pentru cei ~ 20 abonati la menu-ul raw.z complet (adica pranz si cina);


- consecutiv in fiecare zi lucratoare (de luni pana vineri), in intervalul orar 12.00 - 14.30, soferul nostru taie Bucurestiul in doua pe directia sud-nord, si livreaza mancarica delicios de buna si gourmet de proaspata dragilor nostri mari mancaciosi zilnici de raw.z (unii dintre ei au implinit 2 luni si doua saptamani de pranz exclusiv raw.z. Ii aplaudam!)


- menu-ul zilnic raw.z include - in cele mai multe dintre zile: o supa, painici, o salata, un pate / pesto si un desert (il veti putea vedea afisat pe blog in fiecare vineri pentru intreaga saptamana viitoare).


- menu-ul costa 30 lei / persoana (daca ai adunat la firma ta 5 abonati zilnici) sau 25 lei / persoana (daca ai strans o gashca de 10 abonati raw.z saptamanali).


Conditiile de abonare / livrare pentru pranzul / cina zilnica raw.z sunt:

- nu putem livra pentru mai putin de 5 abonati

- nu putem livra in cartierele marginase, pentru moment (zona pe care-o putem acoperi este centrul si intreg traseul sud-nord pana in Pipera, caci asa s-a intamplat sa se formeze directia...)

- trebuie sa ne anunti astazi, pana la orele 15.00 cati mancaciosi isi doresc sa pranzeasca raw.z maine (lesne de inteles de ce... punem la incoltit, hidratat, deshidratat... dupa caz)

- asta-i tot!


Ce te faci daca sunteti numai 3 mancaciosi de raw.z ma intrebi?

- pai... ce face si Madalina :) care are biroul aproape de noi... dai de doua ori din sprancene si, imediat, faci rost de un coleg care vine la raw.z la orele12.30 si ridica pachetelul pregatit pentru tine / voi

- sau faci ce face Cristian care are home-office in Ghencea si care a tocmit o firma care - dupa cate-am putut sa-mi dau seama pana acum - lucreaza foarte bine si, la 12.30 fix avem in fata casei un scuterist :) cu casca si ochelari cu tot, care-i livreaza (in 20-30 de minute) in fiecare zi mancarica contra sumei de 10 lei / intreaga livrare

Bun, cam astea sunt conditiile pentru catering-ul zilnic al raw.z.

Pentru abonari si/sau detalii suplimentare poti sa-i telefonezi Ioanei Ilie (0731 372 302) zilnic (intre orele 10.00 si 18.00) sau sa-i scri la ioana.ilie@rawz.ro. Enjoy!

Voi posta foarte curand menu-ul pentru saptamana in curs si - in fiecare - vineri pe cel pentru saptamana urmatoare. 

2. Catering pentru evenimentele tale...  la tine

Sunt incantata sa fi pregatit, in ultima vreme mancare gustoasa si aratoasa pentru asa de multe si asa de importante si asa de colorate evenimente din viata voastra: nunti, botezuri, zile de nastere ale celor mici si celor mari si tot felul de alte aniversari, muuuuulte lansari de produse, lansari de carte, lasari de spa, lansari de clinici diverse, vernisaje, catwalks :), etc.

Cel mai mare eveniment pentru care am gatit si livrat pana acum a inclus 350 de persoane; desigur, pentru asta avem nevoie sa ne anuntati cu doua saptamani in avans ca sa compunem si agreem un menu fabulos :)

Pentru comenzi mai mici (10-20 persoane), putem primi comanda cu 3-4 zile in avans.


Voi posta in curand si o lista cu mancaricile raw.z pe care le-am pregatit pana acum cu mare succes la public - fie el si carnivor, asa, ca inspiratie caci putem pregati orice-ti doresti :)

Pentru orice informatii suplimentare Ioana Ilie iti este la un telefon distanta (0731 372 302); foloseste-l intre orele 10.00 si 18.00. Sau scrie-i la ioana.ilie@rawz.ro. Love!

3. Catering pentru evenimente la raw.z

De cand am inchis restaurantul pentru publicul consumator muncim si gatim muuuuult mai mult decat inainte :). Sunt foarte bucuroasa sa fi gazduit la raw.z, in frumoasa sala de la parter, in ultima luna, asa de multe si asa de frumoase intalniri de doamne, de blogarite, serbari pentru copii sau, pur si simplu grupuri organizate :) cinand cu placere si dedicare :).


Pentru gourmet food events :) la noi, trebuie sa ne anunti cu minim 2 saptamani in avans.

Neobosita (si neobositoarea!:) Ioana Ilie iti raspunde intrebarilor la 0731 372 302 (intre 10.00 si 18.00) sau la ioana.ilie@rawz.ro. Cand nu stie imi da FW mie :)

Love! Primavara! Soare! Raw.z!
Una :)

12 comentarii:

  1. ioi tu fata ce fain ai scris! vreau si eu o livrare in Ileni, se poate? :D

    pup iu mucho de pe plaiuri insorite, very happy ca am stat cu mainile in pamant all day long! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Teo!
      :) ei, mai sti cum intr-o buna zi te trezesti cu mine la usa-ti din Ileni strigand: a sooosit mancarea!
      :P

      Ștergere
  2. Una, lamureste una fata ca mine ca sunt in ceata :)
    Deci pana la urma, se poate manca bunataturi speciale la casa raw'z au ba? Se poate doar cu grupuri organizate, sau daca ajung eu in Bucuresti am sansa sa gust bunatatile?

    Flory

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Flory!
      Fir-ar ea de ceata, ca tare greu imi e s-o risipesc! 'Au nu vrei tu sa crezi c-am inchis si gata!? :P
      Acum, funtionam asa: nu functionam! :) ca magazin si restaurant deschis zilnic dupa un orar prestabilit. Dar, da, functionam pentru grupuri organizate si evenimente. Ok?
      Adica daca tu aduni laolalta 20 de oameni care vor sa prnzeasca / cineze raw.z la noi, eu gatesc pentru voi. Fair? :)
      Love!
      Una :)

      Ștergere
  3. Ce frumos ai scris si de mine! Ma simt onorata, si de mentionare si de meniul zilnic! Tare bun cel de la ziua de alge, baietii regreta ca nu au avut 4-5 portii de supa de fiecare! Multumim :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, Madeleine!
      :)))
      Bucuroasa de vesti din parte-ti, ca mereu!
      Cu dragoste,
      Una :)

      Ștergere
  4. Vreau si eu!! dar nu am nicio sansa sa gasesc inca 4 colegi care sa pranzeasca raw.z. Sediul firmei e in Pipera...eu as fi dispusa sa merg la o alta cladire decat cea in care lucrez ca sa imi iau mancarica. Oare s-ar putea face cumva? :D

    Raluca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Raluca, unde in Pipera lucrezi? Ca si eu lucrez in pipera si sunt interesata de o combinatie din asta :). Nu in fiecare zi, dar macar din cand in cand. Si s-ar putea sa mai adunam cativa oameni. Trimite-mi un mail te rog la adresa catutza82[a-rond]yahoo[punct]com

      Ștergere
    2. Hei, Raluca! Hei, Catalina!
      Hmmmm, vad ca ati inceput sa faceti cadasie. Bun! Imi place! :)
      Va rog, pe amandoua sa-i scrieti Ioanei (ioana.ilie@rawz.ro) unde lucrati (livram deja in Pipera - ultima oprire e in Dimitrie Pompei - sediile Ringier, JTI si Raiffeisen). Any close to that? :P
      Love!
      Una :-)

      Ștergere
    3. M-am uitat mai devreme pe ultimul meniu rawz si parea delicios :) yummy! Din pacate nu am mai verificat comentariile de aici....rau am facut!
      Catalina, poate ne vedem la unul din punctele de livrare a mancaricii. :)
      Ce mult ma bucur ca exista o gashca de mancaciosi rawz si in Pipera! Eu pot sa ajung foarte repede la JTI :D
      Ii voi scrie chiar azi Ioanei!
      Love for Una! :)

      Raluca

      Ștergere
  5. Cu timiditatea novicelui in ale mancaricilor raw, ma bag si eu in vorba despre trasee... Pentru ca nu reusesc sa imi convindg NICIUN coleg sa mi se alature in incercarea asta, va rog sa imi spuneti daca aveti vreo livrare la care ma pot alipi in zona Piata Gemeni (bd Dacia/Eminescu). Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. In Iasi nu ajungeti cu delicatesele astea?

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails