marți, februarie 16, 2010

Raw for Life - The Ultimate Encyclopedia of Raw Foods Lifestyle


Daca-i Marti, e film!
Si-nca ce film! Iti amintesti ca proiectul bucurie, bunastare, hrisca a inceput in urma cu o luna si jumatate, din pricina faptului ca intr-o noapte, noaptea 31 Iulie - 1 August am trecut de la 100% junk foods la 100% raw foods? Sigur ca-ti amintesti! Iti amintesti ce naiba m-a lovit de-am facut acest pas categorico-nebunesc (pe-atunci)? Vezi, asta nu-ti aminteti. Am vazut trei filme, asta m-a lovit: Food Matters, 12 Steps to Raw Foods si Raw for Life - The Ultimate Encyclopedia of Raw Foods Lifestyle; adica filmul pe care l-am cautat, l-am bucatit, l-am tag-uit, l-am suit bucatica cu bucatica pe youtube, l-am suit apoi pe blog; pentru tine, pentru seara de Marti, 16 Februarie 2010. Poate fi o seara pe care vei vrea s-o notezi la calendar. Ti-o doresc astfel!

Raw for Life - The Ultimate Enciclopedia of Raw Foods
(astazi, vedem prima parte, formata din 10 bucatici)

Partea 1/10


Partea 2/10


Partea 3/10


Partea 4/10


Partea 5/10


Partea 6/10


Partea 7/10


Partea 8/10


Partea 9/10


Partea 10/10



Apreciem deosebit ajutorul specializat in traducerea filmelor; da, cu totii am vrea sa le aratam filmele si parintilor; da' nu le-ar intelege fara subtitrare. Asa-i? 
Somebody?

12 comentarii:

  1. Din cauza dumitale, nu am dormit o npt ca sa vad documentarul aista. Da' a meritat! Multam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Ina! Auzi, dar de cate ori te-ai uitat la el? :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. apai drept e ca atipeam si o luam de la capat :))

    RăspundețiȘtergere
  4. :-))))); asa m-am uitat si eu, tot asta noapte la Brian Clement :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. daca are cineva o subtitrare in limba engleza ma ocup eu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sorin! Sooooooooooriiiiiiiiiiiinnnnnnnnn!!!!!!!!!! Soooooooriiiiiiiiiinnnnnnnnnn!!!!!!!! De cand te asteptam! Bine ne-ai venit! Imi scri la unaculuna@gmail.com? Te roooooogggg!
    So-rin! So-rin! So-rin!
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei, cum a ramas cu subtitrarea? :)
    Nu gasesc una - in orice limba - nici in ruptu' capului...
    Stiti ceva de asta?

    P.S. Multumesc de postari, filmele astea chiar au adus ceva in viata mea! Thumbs up & keep it going! ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, asa am ajuns si eu aici,cautand o subtitrare pt ''carnivorii'' din familia mea. :))))Totusi eu nici acum nu am reusit sa gasesc una.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei, Anonim!
    Primu' care gaseste ii da de veste celuilalt, bine?
    Intre timp, dupa cum veti observa, m-au scos astia de pe youtube pentru... furtisag virtual :-)
    Love & subtitrari!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. OK, intre timp am iesit din ''anonimat'' Filmul se gaseste de downloadat...aici( http://torrentz.eu/7898ccad2e7fe9652f0e1f71f1a1f1add9141a03 )
    Cat despre subtitrare ma voi apuca de ea, in cel mai rau caz, indata ca ma vor lasa sa respir putin, sefii astia ai mei:))))

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei, Toma!
    Ieiiiiiiiiii, mare bucurie la ceas de seara! Sa-ti dea bunul sanatate! :-)
    Love & Morse! :P
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hello, hello! Aseara am urmarit Food matters si Simply Raw... amazing!!! Imi doresc mult mult mult tare, sa le vad si pe celelalte, dar nu gasesc nici Raw for life, nici 12 steps :( poate cineva, pretty please, sa ma ajute ?

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails