vineri, februarie 12, 2010

Cartea de bucate - corecturi


Pai, chiar asa? Sa nu zici nimic? Cartea de bucate are o suma de erori. Le-am descoperit pe toate si le corectam sambata. Acum: nu stunt asa multe erori cum ai crede: unele dintre link-uri duc la articole mai lungi, cu cateva retete, printre care si cea de-i zice numele in cartea noastra. Apoi, Ligia Pop obisnuia sa posteze mai multe retete in acelasi articol. Scroll si le gasiti. Se lanseaza intrebarea: lasam si retetele fara fotografii sau sunt maculatura. Ei, bine?

2 comentarii:

  1. Hei Andreea! Ce mai faci? O placere sa te citesc, ca de obicei. Incerc sa ma mai documentez cu raw. Laptele de mei nu cred ca este raw, in reteta se mentioneaza ca se fierbe meiul in apa. In rest eu cred ca pentru inceput e bine sa pastrezi toate retele (cu poze, fara, cu indicatii mai multe sau mai putine) si pe masura ce se aduna mai multe le mai selectezi pe cele mai putin complete. Personal le prefer pe cele cu poze si cat mai amanuntite. Ganduri bune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Medeleine! O placere sa-mi scri, ce de obicei :-). Oops, zici ca mi-a scapat laptele de mei? Il vizitez si-l elimin nemilos, la o adica. Altfel, tocmai am vazut 8 ore de terapie Gerson (terapia cu, probabil, cele mai bune succese in vindecarea cancerului) si vaz ca ei le servesc pacientilor lor si ceva legume prelucrate termic in metode anume. De-odata ce clarific cum functioneaza, povestesc cum ii. Am primit gandurile cele bune :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails