joi, februarie 11, 2010

In sfarsit, nefumator


Este, din nou, doar titlul postarii; nu, nu m-am lasat de fumat. Incaltea, aseara, am fumat la carciuma. M-am intalnit (pentru prima data) cu doua extraterestre de-ale mele. Si-am pus la cale magazine de bunaciuni raw si carciumi de bunaciuni raw, si loc de intalnire pentru bunaciuni raw (ti-am spus deja ca femeile raw arata trasnet, nu?). Eiii, si-ntr-atata elan, cum era sa nu fumez? Cum? Pai e simplu in teorie, cum nu fumau ele. 
Ehhhh, hai sa vedem ce ne zice domnul Carr in asta seara. Vom da glasuire capitolelor al doilea, al treilea, al patrulea si al cincilea.
Allen Carr - In sfarsit, nefumator

Capitolul 2 - Metoda usoara 


Capitolul 3 - De ce e greu sa te lasi? - Fragment 1


Capitolul 3 - De ce e greu sa te lasi? - Fragment 2


Capitolul 4 - Sinistra capcana


Capitolul 5 - De ce continuam sa fumam?

4 comentarii:

  1. eu am noroc ca nu is fumatoare, ca atat imi mai trebuia, bun , vin aici pe blogul tau sa iti zic multumesc:D...tu si draga d e victoria m-ati convins..azi e prima mea 100 % zi raw si sunt entuziasmata si tot o dta speriata:))totul e destul de nou pentru mine dar sunt convinsa ca am sa reusesc\:d/..te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Antzu'! This is music to my ears!!! Te foarte, foarte, foarte felicitam! Trebuie ca esti curajoasa; "totul" va continua sa fie nou :-); asta-i parte din frumusete: you get to experiment with your body and soul. Hip-hip, uraaaaaa!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubesc si apreciez fiecare noua bucatica din Andreea ce castiga (zi de zi) lupta cu dependenta.
    Cred ca trebuie sa intelegi ce "gol" umple tutunul (e musai sa fie vorba de unul!) si sa-i gasesti "necuratului" inlocuitor.
    Chiar asa: DE CE FUMEZ EU? - nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, Anonim!
    BA DA :P
    Love & Insight!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails