miercuri, ianuarie 25, 2012

Explorare prin sunet: cum se aude vocea interioară?

Mulţi dintre noi am fost învăţaţi că unele gânduri şi emoţii se exprimă, iar altele nu. Cum ar fi dacă ne-am rezerva un spaţiu în care ne dăm filtrele jos şi procesăm aceste stări acumulate de-a lungul zilei, de-a lungul timpului? Ne eliberăm astfel de toate reziduurile şi lucrurile neîncheiate, ne energizăm şi facem loc pentru ce urmează.

Vocea ne permite să exprimăm ce simţim şi ce gândim. Exprimând faţă de cei din jurul nostru ce se petrece înăuntrul nostru, apare o înţelegere împărtăşită şi un sentiment de apartenenţă. Ne afirmăm propria noastră existenţă, individualitatea şi dreptul de a fi auzit.

Pentru a fi benefică, exprimarea nu e nevoie să fie perfectă, unică sau specială în vreun fel. Critica şi judecata faţă de exprimare împiedică fluxul natural şi exuberant al exprimării şi deranjează bunăstarea centrului energetic al gâtului.Acesta este ca o valvă de presiune. Funcţia lui este să permită exprimarea energiei din ceilalţi centri energetici, pentru ca ceilalţi oameni să realizeze ce se petrece cu noi. Pentru ca astfel să putem trăi în armonie.

La începutul acestui atelier, ne relaxăm şi ne deblocăm gătul. Apoi pătrundem în lumea fascinantă a sunetului şi descoperim că vocea este un instrument foarte puternic. Îl folosim pentru a ne explora stările interioare şi a le da glas. Atunci când suntem pregătiţi, mergem susţinuţi de ritmul străvechi al tobei pe urmele cântecului nostru personal de putere. Cântecul de putere vine din inimă, aparţine celui care îl primeşte şi are efect vindecător personal. Putem să-l cântăm oricând ca să ne încărcăm cu energie, să ne regăsim vocea autentică şi să ne afirmăm darurile noastre personale.

Trainer: Alexandru Anton.
Absolvent de psihologie, am studiat metodele tradiţionale de vindecare sub îndrumarea învăţătorilor mei dragi: Aurel Mocanu, Vladislav Matrenitsky (Ucraina, cântare guturală siberiană), AngaangaqAngakkorsuaq (Groenlanda, topirea gheţii din inimă prin cântec), Carlos Sauer (Brazilia), Vernon Foster (nativ american), Barbara Gramlich (Germania), August Thalhamer (Austria), Ani Kalayjian (SUA)

Data: Joi, 2 februarie între orele 18-21
Locația: Casa Raw.z ( Str. Elena Cuza nr. 8 )
Preț: 30 RON
Pentru a vă asigura participarea vă rog să vă înscrieţi la Andreea Pomana de la Casa Rawz: 0731.372.305 sau andreea@rawz.ro

3 comentarii:

  1. bravo aleeex! suna foarte bine :) as veni si eu ca oricum vin in weekendul ala in bucuresti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alex, ma bucur pt atelierul tau:) si de-abia astept sa organizam si alte evenimente de genul asta! Da-mi voie sa-ti fac nitica publicitate acu': suriori si fratioare va recomand cu caldura acest atelier! Am lucrat impreuna cu Alex ceva vreme si va pot spune ca a fost o experienta unica! Alex s-a format cu vindecatori de marca din mai multe traditii. E meserias de tot in ceea ce priveste universul sunetului si vibratiilor. ( la Comana, asta toamna, vibra toata Casa cand se punea baiatu sa emita Kargyra din beci, caci, habar n-am de ce?!? obisnuia macar odata pe zi sa se vare acolo si sa exerseze:))
    Pe langa asta e un tip cu tolba plina de povestiri haioase si cu talc!!!
    Alex, daca ti-a placut 'periajul':p, tine-mi rogu-te un loc joia asta, inaripez armasarul si vin sa zbor alaturi de tine!!!
    Ovidiu

    RăspundețiȘtergere
  3. uaa ! foarte fain. ma bucur si te sustin de la (semi)distanta :) stii ca dupa noaptea aia la Comana cu cantecul de putere chiar m-a ajutat de cateva ori. Era si simplu al meu, nus dc iti mai amintesti asa ca l-am tinut minte :)))
    toata zona asta a sunetelor mi se pare foarte interesanta si putin explorata. e o mare forta ascunsa aici.
    noi suntem obisnuiti mai degraba sa ne exprimam robotizat, rigid, cu teama. Cred ca multora le-ar place sa cante de ex da le e teama.
    o sa ajung si eu neaparat la unul din atelierele tale, mai incolo putin cand da firul ierbii :)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails