luni, noiembrie 21, 2011

Seara de film la casa RAW.Z, joi 24 noiembrie ora 19:00


In aceasta joi incepand cu ora 19:00 in sfaaaarsit vom difuza filmul "COMO AGUA PARA CHOCOLATE!" :)

Sunteti invitati sa vizionati alaturi de noi, gasca de la RAWZ un film care a facut istorie.
Cu toate ingredientele necesare pentru o seara reusita, acest film isi asteapta cei mai impatimiti cinefili pentru a-i viziona povestea!
Va asteptam cu drag alaturi de noi pentru ca va fi o seara specialaaaa! Nu numai vom difuza filmul preferat al Andreei Lazarescu, dar o vom si serba pentru caaaaaaaa in acea zi minunata de 24 noiembrie ea va implini o varsta frumoasa, iar noi toti vrem sa ii fim alaturi si ce mod mai placut decat acela de a ne intalni in cel mai special loc al ei (casa RAWZ)
Voie buna, zambete, prietenie si cel mai presus de toate fericire sa avem toti in suflete!

Haideti sa ii facem cel mai frumos cadou si anume sa ii oferim o seara plina de zambete si caldura sufleteasca! :)


Acestea fiind spuse si citind-o pe draga noastra UNA:
ENJOY! FLY! LOVE! RAWZ! :)

cu drag,
Andreea P.

4 comentarii:

  1. Ce pacat ca nu putem fi acolo si noi, cei din alte orase !!! Sa ne povestiti cum a fost !

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi cer scuze pentru ca sunt total offtopic dar as dori neaparat un raspuns la urmatoarea problema. Am cumparat spirulina si chlorella pudra si am inceput sa consum 1 lingurita spirulina + 1/2 lingurita chlorella intr-un pahar cu apa, dimineata si seara. Am inceput sa am scaunele ceva mai moi si foarte inchise la culoare. Initial mi s-a parut ceva normal data fiind culoarea celor 2 "suplimente" dar as dori sa stiu daca chiar asa e. Multumesc frumos si din nou scuze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei Anonim! Stim bineinteles ca cele 2 alge au continut ridicat de fibre si ca ajuta la o digestie mai usoara, iar culoarea inchisa intradevar e de la ele, si eu consum zilnic de mult timp combinatia de spirulina si chlorella, asa ca nu ai de ce sa iti faci griji!
    Zi splendida!

    Ioana cea Verde!

    RăspundețiȘtergere
  4. LA MULTI ANI, UNACULUNA!!! SA NE TRAIESTI SI SA NE INVETI PINA LA ADINCI BATRINETI! MULTE MULTUMIRI PENTRU TOT CEEA CE FACI! SITE-UL TAU E PRINTRE PRIMELE, DACA NU CHIAR PRIMUL SITE PE CARE AM CITIT SI DUPA CARE AM GATIT PRIMELE MELE RETETE RAW! LA MULTI ANI INCA O DATA!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails