duminică, aprilie 10, 2011

Adevarul despre cancer

Asa-i ca si tie ti se intampla la fel? Asa-i ca si tu, ca si mine, auzi in fiecare zi de un om care are cancer? Stim deja din "Greens can save your life" ca 50% dintre oamenii din generatia noastra (adica una din doua persoane!) are sa moara de cancer. In urma experientei mele recente, in urma mortii tatalui meu, am observat foarte direct si foarte-foarte-foarte indeaproape ca e ceva maiestuos de curajos la oamenii care mor de cancer; caci cred in continuare ca nu suntem chiar frunze in vant, ca venim pe lumea asta asumandu-ne un curajos destin, conform unor legi mereu precise, mereu functionale. 

Cancerul este un subiect care m-a lovit in moalele capului inca de cand scriam despre cancer si frunze verzi, sau de cand piratam si bucateam Terapia Gerson ca s-o postez pe youtube. Astazi, iti propun un excelent documentar clarificator, cu subtitrarea in romana realizata de Lucian Marin (caruia ii multumesc). Informatiile din documentar sunt atat de bine structurate, incat nu lasa prea multe umbre de indoiala. Te rog, acorda-i o ora din viata ta si vizioneaza-l. Acum.

Viata! Cu V Mare!
Una :-)

7 comentarii:

  1. In continuare ma intreb de unde ai forta interioara sa treci asa de bine prin ce treci. Doar din guacamole si restu' ?
    Invata-ne si pe noi.
    Is unii care te iubesc pentru ce faci,
    poate de-aici ? :)
    Hugs

    RăspundețiȘtergere
  2. multi vizioneaza ,dar putini isi schimba mintea,iar noi(supravietuitorii) asistam la pierderea persoanelor dragi...
    mintea sah cu sufletul
    http://www.trilulilu.ro/flowerbomb/36916e426bf865

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Andreea,
    Imi pare rau de tatal tau, Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Stii, cumva m-am gandit mereu ca totusi veti reusi sa-l redresati si am asteptat cu grija tot acest timp sa vad ce mai scrii....
    Legat de tema cancer-boala-sanatate, am primit de la un domn pe mail o gramada de carti grozave despre medicina naturala si despre hrana vie (inclusiv carti de-ale doamnei Ibrian, plus mari medici romani si din strainatate), acum nu stiu cum as putea face sa ajunga la cati mai multi oameni, habar nu am ce si cum e legal....
    De aceea, daca ai putea sa ma ajuti, ti-as fi tare recunoscatoare!!!
    Cu drag, dorindu-ti o primavara plina de lumina si de liniste sufleteasca,
    mimi

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, Aladin!
    Forta interioara zici... aiurea! N-am forta interioara mai multa decat o musca. Doar incep sa-nvat tango-ul vietii si sa nu ma mai necajesc - prea tare - cand, dupa cei doi pasi in fata urmeaza ritmatul pas in spate.
    Love right back to you!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, Flowerbomb!
    Daca ne luam dupa Katie - si eu ma tot imbatosez s-o fac - atunci pricepem exact aceia a caror meserie pe lume este sa priceapa; si nu pricep aceia, si mai curajosi decat noi, care si-au luat meseria de a nu pricepe.
    Love!
    Una :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei, Mimi!
    Iti multumesc de vorbele frumoase si pline de caldura-ti specifica :-).
    Am inceput, candva o postare intitulata "Regele a murit, traiasca Regele!" in care voiam sa povestesc cum a fost cu mortea domnului Lazarescu :). Numa' ca, pana la urma, am decis sa pastrez, de data aceasta in suflet, ce-as fi asternut pe hartie.
    Despre carti acum... trimite-mi-le si mie; am sa incerc sa incarc pdf-urile in noul nostru site si sa asigur aceesul publicului larg la ele.
    Love & Gratitude!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara! Am si eu o mare rugaminte, as dori cartile despre tema cancer-boala-sanatate, daca se poate pe adresa de email irynairis@gmail.com.
    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe tatal Dvs. si sa-i fie tarana usoara.
    Din pacate ne confruntam si noi cu aceasta boala cumplita...
    Multumesc anticipat si felicitari pentru blog.
    Irina

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails