duminică, mai 23, 2010

Everybody in the casa rawz


sau...
Sub clar de luna cu una

Mi-s intinsa pe salteaua "de oasteti" a lui Matei; Matei sforeie molcom (un fel de varianta nocturna a plescaitului-multumit) alaturea-mi, pe salteaua lui cea de "gazda"; sedem in mijlocul magazinului cel rawz; sunt imprejmuita de munti negri de saci si podisuri uriase de lazi, cutii , cutiute. si boccele Flancata de stanci-sifoniere si strajuita de palmiero-veioze. Ma zgaiesc la a mai frumoasa luna, pitulata, cand si cand, de nori alburii; si calatori. De-aici de unde sed, vad petecul de gradina rawz al casei noastre rawz si luna; atat; si-acum, intaia data, ma simtesc una cu luna. 

Ba imi trag ocheade cu luna, ba ma uit imprejur la muntii cei negrii. Muuuuuulte zeci de saci plini-ochi cu boarfe si nimicuri. Si, cumva, mai mult imi apartine luna sau mai mult ii apartin eu dumisale decat imi apartin tonele astea de acareturi di-mprejur; caci, zgaita la luna, in cea mai frumoasa casa rawz de pe intreaga fata a pamantului, stiu bine ca eu nu le mai apartin acareturilor de-o vreme deja. Amin!
Casa pe care-am lasat-o in urma astazi, ne-a fost cuib, mie si lui Mat, in ultimii 5 ani si ceva; cand ne-am mutat in ea era goala-pusca. Astazi, a fost nevoie de un tir si de cativa zdrahono-barbati ca sa ne-ncarcam "posesiile"; zau... un tir de chestii adunate intr-o casa "cu chirie". Ce neam de disperare, ce neam de nesiguranta ne mana sa ne-ngropam sub munti de chestii? Intrebara mi-e retorica caci n-am acum pofta sa-mi bat capul.
Sunt fericita! Aproape la fel de fericita pe cat as fi sub cer liber, imprejmuita de adevarti munti-podisuri-stanci-palmieri, privegheata de luna cea una. 

Casa cea rawz cu trandafiri, bujori, stanjenei si zmeura in poarta, ii, fara de-ndoiala, the second best nature. Abia astept sa abia te-astept. 

Cu dragoste,
Una Culuna

4 comentarii:

  1. Sa aveti numai momente de bucurii in noua casa!

    RăspundețiȘtergere
  2. yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!
    si noi abia asteptam!
    la mai multe nopti cu luna plina :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti grozava :)!!!!! Decizia de a trece la raw ti-a schimbat tot cursul vietii!! Ce frumos!!! Te admir tare mult!!
    Cu mult drag, Dani

    RăspundețiȘtergere
  4. Si intre timp casa cea row.z a inflorit, oaspeti a primit, si muuuulti sectani a facut ... spre fericirea tuturor

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails