luni, aprilie 02, 2012

angajam superman la raw.z

hei!

veste buna!

avem un job deschis la raw.z. ca orice job de la raw.z, este un job... sa-i zicem creativ :

angajam un sofer simpatic, vesel, posesor de masina personala, preferabil indragostit de raw si de raw.z :)

adica il angajam pe barbatul care face livrarile zilnice de mancarica raw.z in toata urbea si, totodata, aprovizioneaza raw.z cu cele mai proaspete fructe, legume si alte acareturi.

Daca te simti supeman, gata sa livreze supermancare, trimite-i Ioanei CV-ul tau si cateva randuri despre ce-ti veni sa vrei sa lucri cu noi la raw.z la ioana.ilie@rawz.ro.


Love!

Una :)

Un comentariu:

  1. Buna Una, iti urmaresc cu drag blogul de peste 1 an; am invatat de la tine si am creat si eu ceva(cam 50%)papica raw vegana. De 3 ani sotul meu si cu mine ne transformam, in bine, universul ne ajuta dar trebuie si noi, nu? :D Esti o stea minunata care ne aduce zambete pe buze si idei stralucite.
    Mai aveti nevoie de ajutor la Casa Raw.z?
    Sunt soferita buna si pasionata de 10 ani, cu masina mea, ador sa gatesc, sunt foarte, foarte ordonata, creativa si buna cu socotelile.
    Sunt inginer de profesie de instalatii si de 1 an creez propriile bijuterii.
    Ce zici? Ne putem ajuta reciproc?
    Cu lumina si iubire catre toata lumea<3,Andreea

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails