luni, mai 09, 2011

Retreat Raw in Delta Dunarii

Yuhuhuuuuuuuuuuuuuuuu, ne lansam la apa!
Uite ca tocmai afli cum se face ca, ceea ce era cel mai frumos blog raw de pe intreaga fata a pamantului :P, s-a transformat in ultima vreme in pagina de anunturi de mica si mare publicitate. Cum se face, adica, ca n-am mai avut ragaz sa fac ce-mi place mie sa fac mai mult si mai mult: sa scriu scriituri iara nu anunturi :-). Te vei bucura sa afli ca n-am sezut ci-am pus la cale:

Primul Retreat Raw-Transformational 
din prin partile astea ale Europei
Vara asta, eu impreuna cu Mihaela Gheorghita, cu Florica Mihai, cu Ovidiu Jumanca si cu Cleopatra Coroaba, avem sa ne indragostim de tine. De linistea deltei, de Sfantu Gheorghe, de Green Village, de marea la Sfantu, de flora si fauna de aici, ne-am indragostit deja :-). Iar tu, ai sa te indragostesti, iremediabil, de noi, de Delta, de raw food si... de tine!!!!!!!!!
Caci, cu ajutorul unui generos, anonim :-) investitor roman, in cursul acestei veri, in Delta Dunarii, la Sfantu Gheorghe, intr-o locatie de vis (in apropierea locului unde se varsa Dunarea in Marea Neagra), intr-un complex hotelier de 4*, locatie numita Green Village va avea loc primul Retreat Raw Transformational din partea asta a Europei.
Programul pe care l-am conceput este unul pentru alcatuirea caruia am beneficiat de ajutorul a numeroase personalitati nationale si internationale din domenii cum sunt: hrana vie, spiritualitate, dezvoltare personala, terapii alternative, practici transformationale, etc. Sunt bucuroasa si mandra sa afirm ca am reusit sa intocmim, pentru oaspetii nostri, un program de 7 zile cu un efect deosebit de benefic pentru sanatatea, echilibrarea si dezvoltarea lor: corporala, mentala si spirituala; totodata, am reusit sa obtinem pentru program, un pret total deosebit de atractiv (aproximativ 1,000 euro, adica cam la 1/3 din pretul unui program similar in alte tari Europene cum sunt Turcia, Elvetia, Austria, etc).
Programul este conceput pentru a gazdui si ghida pas cu pas grupuri restranse (maxim 12 oaspeti / serie) de oameni in procesul important si, totodata minunat de a-si schimba / imbunatati viata sub toate aspectele ei. Programul este conceput ca unul de lucru indeaproape cu fiecare om (o echipa de 5 "meseriasi" :-) va fi langa ei in fiecare moment al zilei). Totodata, programul este conceput pentru a fi - desi este unul de lucru foarte intens - deosebit de placut, urmand regulile generale de organizare ale unui SPA de lux.
In sumar, programul include:
Ce-mi propun eu sa fac pentru tine la vremea sederii cu noi este: sa te intorci acasa mai usor cu 5-7 kilograme, mai usor cu un noian de ganduri vechi, incarcat c-o sumedenie de simtiri noi, energizat, motivat, luminos si-avand la dispozitie tehnici si practici simple si, totodata, puternice de preparare a mancarii si de dobandire/re-dobandire a bunei dispozitii, echilibrului, respectului de sine. De-astea... Vreau, adica sa te privesti in oglinda cu drag si cu incredere. Si vreau sa te fac, necesarmente raw.z!!!!!!!! Nu pentru mult timp... trag nadejde pe numa' pe viata asta :P. Ne tin pumnii!
Atentiune-atentiune! Pentru ca esti consumator de bucurie, bunastare si hrisca, foloseste numele meu atunci cand te inscrii pentru program aici sau la orice agentie de turism si beneficiezi de 5% reducere. 

See you there!
Una :-)
Le multumesc pentru ajutorul in conceperea si organizarea oazei raw.z de la Sfantu, urmatorilor: David Wolfe, Gabriel Cousens, Shazzie, Victoria Boutenko, Russell James, Ani Phyo, Brian Clement, Doug Graham, Lucia Nita, Swami Mahadevananda, Swami Shivasvaroopananda si Deepak Chopra.
Va multumesc pentru ajutorul in promovarea acestui program, voua, tuturor. Anticipat! :P
(daca esti mare bloger-mare si vrei sa ne dai o mana de ajutor in promovarea programului, scrie-mi, te rog la unaculuna@gmail.com. multam!)

18 comentarii:

  1. Cel mai bravo din toate timpurile pana maine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Alin!
    Cel mai multumesc de astazi!
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wov, superb ! Sper ca odata sa ajung si eu acolo

    Flory

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu care vreau sa ma ingras. Sigur nu-i bine sa dau nici macar un kg jos, darmite 5-7!!! No way, Jose! Programul e insa foarte frumos, imi face cu ochiul, dar chiar si sa am mai multe kilograme si tot n-as putea merge din pricina lipsei banilor. Cum spunea Flory mai sus, sper sa ajung si eu intr-o zi in Delta...

    RăspundețiȘtergere
  5. In ce perioada este (poate am scapat detaliul asta din vedere ca eram prea incantata) ?
    daca vin si cu un pitic de 3 ani :), cam cat s-ar aduna la costuri :) ?

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Initiativa e faorte imbietoare, dar consider ca e destul de scumpa pt buzunarele roamanesti....marea majoritate.....Si ma intreb de ce sunt atat de scumpe toate aceste minuni care ar trebui sa duca spre simplificarea vietii si spre intoarcerea la natura si sanantate???

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se pare nedrept ca pot beneficia de toate acestea tot cei care ar avea posibilitatea sa o faca si in alta tara......trist.....

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei, Flory!
    Iti tin pumnii sa ajungi odata acolo; si, daca nu acolo in alta parte, caci avem in plan muuulte tabere raw rustico-accesibilo-transformationalo-cool :P
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei, Cami!
    Bai... nu sunt 100% sigura cand spun asta, da' cred ca pe pitic il primim gratis.
    Ce cred totodata este ca acesta este un program (de-ala din ciclul o data intr-un an) ca femei ce se gasesc... cred ca eu timp tare bun sa fi tu cu tine.
    Pe de o parte pentru ca ma tem ca piticul s-ar cam plictisi in timpul sedintelor de yoga (no ofence, Ovidiu! :P); pe de o alta parte, mai importanta, pentru ca ceva singuratate si distanta, cel mai adesea, prinde tare bine.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei, Delia!
    Byron Katie, ultima mea mare dragoste :-), tine un curs de 9 zile in Germania in luna iulie; vreau tare sa merg; cursul costa, overall vreo 4-5000 Euro. Greu tata, greu de tot. M-am apucat sa pui bani de-o parte de cateva luni si, daca mi-o fi scris sa fiu acolo... am sa fiu. Si, cate-odata mi se pare ca dorinta de a fi acolo ma impinge sa fac lucruri multe si bune ca sa fac rost de bani pentru asta... cate-odata percep efortul de-a strange intreaga suma ca pe drumul meu propriu, catre meca :-).
    Nu e trist, doamna, nu e trist deloc. Daca iti doresti sa mergi intr-un retreat raw, trebuie ca o sa apara in curand si unul mult mai accesibil. Mai sti, acu-acu' anunt ca-l facem chiar noi.
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am gandit, o sa o iau pe mama ca sa stea cu piticul ;)) :), pt ca piticul e inotator de la 7 luni, nu il pot lasa fara vacanta !:)

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hei, Cami!
    Mamaaaaaaa, ce misto! :P
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci pretul include transport, cazare, cursuri/tratamente... dar mancarea !? Este inclusa in pretul cazarii sau se plateste separat?

    Oana

    RăspundețiȘtergere
  14. Draga Andreea,
    ti-am scris pe mail despre dorinta mea de a promova aceasta oferta pe blogul meu. Nu mi-ai raspuns .... spune-mi, te rog, nu ai primit mailul sau este din cauza ca blogul meu nu este asa mare (bloggeresc doar de aproape 2 luni).
    In alta ordine de idei ... mi se pare fabulos ce faceti voi acolo. Imi doresc din tot sufletul sa-l conving pe sotul meu ca acest retreat este exact ceea ce avem nevoie. Mult succes!
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  15. Draga Andreea, si pentru mine pretul este mai mare decit imi pot permite. Am vazut c-ati avut in intentie o tabara raw anul trecut la Vama Veche si era ceva gen 10 mil, nu va ginditi la ceva asemanator (si ca pret) si anul asta? Sunt sigura ca la Sfintu Gheorghe nu e scump, ca sa nu mai spunem de locatia de vis, insa totusi e prea mult pentru mine. O Vama ieftina s-ar potrivi mult mai bine buzunarului meu actual.
    Inca ceva, la comenzi nu mai e nimeni? Am trimis o comanda acum vreo doua saptamini dar n-am primit nici un semn de viata. Mersi frumos. Claudia.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pacat de calutii salbatici de acolo. M-am bucurat cand am vazut centrul, dar este atat de dureros ce s-a intamplat. Ati putea si voi sa va implicati in salvarea lor alaturi de ONG-uri si voluntari.

    RăspundețiȘtergere
  17. Va rog frumos, spuneti-mi si mie, se poate trai raw fara sa folosesti miere, usturoi si nuca de cocos sub nici o forma? Nu suport aceste trei alimente in nici o combinatie. Mi-ar place sa ma alatur si eu "sectei" voastre, pare minunat, as vrea foarte mult sa vin si in delta, chiar as vrea sa imi fac rezervare, dar exista posibilitatea sa gasesc ce sa mananc fara sa ma intalnesc cu acesti trei dusmani ai mei?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna, Una

    As vrea sa merg impreuna cu sotul meu in asa loc minunat si sa fim tratati asa de regeste. ..pot citi ceva impresii ale celor care au fost acolo anul trecut? Anul asta mai planuiti ceva asa de minunat?

    Multumesc frumos si astept cu nerabdare raspuns, ca sa stiu ce planuri imi fac in vara:)

    L.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails