marți, ianuarie 30, 2018

Fiindca iarna nu-i ca vara



Dragii mei prieteni, clienti, fosti si viitori cititori :),

Am avut sansa avangardismului in lansarea stilului de viata si nutritiei raw-vegan in partea asta a Europei si sunt onorata ca inca si astazi, la 9 ani de cand am inceput impreuna imi sunteti alaturi si ati facut, iata, posibil ca RAWZ sa traiasca, sa creasca si sa inoveze din nou si din nou. Toate produsele si retetele RAWZ sunt 100% originale, sunt semnate de mine - unele rezultat a zeci de ore de lucru in bucatarie, altele strafulgerare brusca: "a, tre' sa incerc combinatia asta".

Acum am ajuns la un moment in care devenim mai puternici si mai up-to-date; incepand cu primavara acestui an, ma pregatesc sa aduc o noua serie de inovatii si lansari pentru clientii mei educati, informati, sofisticati:

  • relansarea blogului astuia drag al meu si al nostru: bucuriebunastarehrisca.blogspot.com, intr-o noua varianta;
  • o aplicatie mobila prin care veti putea comanda rapid produsele noastre si urmari usor stadiul comenzii
  • lansarea unor noi tipuri de meniuri si produse destinate consumului imediat, sau ulterior
  • noi sortimentatii de cofetarie raw vegan de sezon, locala si actuala.

Va voi invita sa participati, in curand, la:

  • un sondaj de opinie prin care vrem sa aflam care sunt asteptarile si dorintele voastre in anul in 2018
  • lasarea noului website al RAWZ

Sunt sigura ca vom fi alaturi si in continuare in aceasta minunata calatorie in care suntem mai sanatosi si mai aproape de potentialul naturii si al tarii noastre. Eu va promit aceeasi calitate si diversitate a produselor RAWZ.

Clientii trebuie sa aiba mai multe optiuni din care sa aleaga, dar nu prin fals, nu prin utilizarea frauduloasa a imaginii si numelui RAWZ, nu prin folosirea retetelor mele orignale. Vreau sa va informez ca nu am autorizat pe nimeni sa foloseasca capitalul de imagine si creativitate al RAWZ sau al meu, motiv pentru care va indemn sa nu dati curs ofertei inselatoare a unora din concurentii nostri.
Singurul loc unde gasiti produsele RAWZ originale este, in continuare, doar site-ul RAWZ.RO.

Va invit la sanatate!

Cu drag,
Andreea Lazarescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails