vineri, iunie 17, 2011

Povestea Zmeurei

Hei!
Cum dai coltu' catre dreapta din Poterasi pe Elena Cuza Doamna, nu tu tablita, nu tu anunt: "baaaaaiiiii, aici e casa rawz", ca zbang! Intai te lovesc in ochi trandafirii 'ai roz (deh...)
Sti tu, trandafirii pe care ti-i mai punem pe farfurie, alaturi de... rulada cu mac, de exemplu.
Apoi dai cu ochii de tufa de trandafiri galbeni care, culmea, e in fata celei roz.
Pe-astia galbeni ii vezi mai anevoie ca i-a cam defrisat doamna aia cam zurlie da' bisericoasa. Ii fura duminica dimineata cand raw.z se hodineste si ea se duce agale la biserica alba si frumoasa de langa raw.z. Ii fura sa i-I duca lui Cristos. Mai poti sa-i zici: nu-i fura, bre? Nu mai poti!
Buuun, dupa trandafiri, ai sa vezi placuta de pe poarta, placuta de lemn pe care Ancuta a scrijelit cu litere de sange, cu manutele ei doua: PROGRAMUL MAGAZINUUUUUULUI, in speranta ca asta o sa te determine sa ne vizitezi chiar atunci cand suntem deschisi (Ancuta tragand speranta ca, o data-n viata o s-apuce sa aranjeze rafturile inainte sa primeasca oaspeti... hi, hi, hi).
Ei, pe placuta asta, chiar dac-o vezi, te vei face ca n-ai vazut-o... Din nou!!! Si intri in curte. Arunci o privire frugara in jos la florile plantate de Domnu Ciulu, de Sorin si de Ancuta si udate cu piosenie de Adi in fiece seara.
Apoi, numa' si numa' daca nu esti prea incordat: "auleu, 'oi gasi painici?", s-ar putea sa-ti scape privirea in dreapta. Si-atunci: tzac! Daca ai noroc si nu le-a pigulit doamna zbangie ca sa le dea ofranda lui Cristos cel din interiorul dumisale (de data asta), sau nu le-am dat noi Luminitei, rroama cu copilu' ala mic si bucalat, sau nu le-a cules Domnu' Ciulu ca "ma copii, cad pe jos si-i pacat", sau nu le-am mancat noi in drum spre job, sau nu le-am cules ca sa le manci tu in desertul zilei de astazi, ei bine, atunci: LE-AI VAZUT!
Ele sunt! Zmeura de la raw.z, pe dreapta. Cum intri. Sau pe stanga; daca pleci. La plecare, drept e, nu mai prezinta prea mult interes caci esti ghiftuit(a) si-ti iei la revedere de la noi. Si te mai si-asteapta sotu' in masina. Te-asteapta cuminte, isi plateste corvoada ca n-a vrut sa se faca sectant... in timp ce tu ai vrut.
Ce-am facut noi cu zmeura astazi? Ce sa facem... am pozat-o si-am mancat-o! Si pozat-o, si mancat-o! Si iar pozat-o si iar mancat-o!
Cu ce-am pozat-o?
singura-singurica!
cu mustar raw.z!
cu parmezan raw.z din nuci braziliene si usturoi
cu cheese sticks si sos marinara
cu salata verde cu vlastari, crema cu turmeric si painici de hrisca incoltita
cu guguloaie de vanilie
cu tarta de capsuni (hi, hi, hi, nu s-au certat!)
De ce-am pozat-o?
Pentru ca, in urma cu 3-4 zile am schimbat bucatarii la raw.z si-a revenit la aparat Una & gashca vesela. Si pentru ca gashca asta noua si brici de bucatari noi e gata sa umple-ochi frigiderele de la raw.z cu cele mai bune raw.zisme ever.
Cand? In fiecare zi!
Si tot bucatarii astia calzi si imbujorati care gatesc rece si verde isi iau angajamentu' ca-ntr-o saptamana vom avea menu la raw.z. Tanaaaaaaaaaammmmmmmmm! Adica: menu pentru la raw.z, menu pentru acasa, menu pentru catering, menu pentru livrari, menu pentru evenimente... toate astea! Spicuim dintre preparate...
"Nu mai bine va fac eu un platouas?"
Supa de mazare cat mai e proaspata, la pastaie
humus din floarea soarelui incoltita cu betisoare de legume si tabouleh
falafel cu orez indian, tabouleh si sos marinara
paste cu broccoli, ciupercute marinate si sos tahini
ciocolata alba
guguloaie negre de-atata cacao

Ei, si cum faceam noi poze asa...
Cu Gabi pe post de pozar,
Inu' pe post de decor,
Carligu' pe post de "ancora" a decorului ,
Lampa de la ikea pe post de reflector,
Una pe post de bucatar,
Rossana pe postu-i genial de cofetar,
Ovidiu ca entertainer si degustator de iute,
Cutitu' ceramic (o sa-l avem de vanzare! la licitatie! hi, hi, hi:) pe post ce chef's knive,
Si Ioana pe post... negru
Cine crezi ca ne viziteaza sa pranzeasca la noi?
Cristian Margarit, omu' de la al carui magazin am cumparat eu prima data-n viata mea unt de cacao. Si de cocos. M-am fastacit toata, desigur, caci unde-as fi mancat eu ciocolata in ianuarie 2010 daca nu era el? Chapeau! L-am omenit cum ne-am priceput mai bine, desigur, si i-am aratat si marile noastre studiouri foto. Si el ce crezi: tzack si-a scos aparatu' si-a pozat toate mancarurile... documentare pentru dieta lui personala. Zice Lucian, prietenu' lui Cristi ca pozele noastre n-au sa iasa bine caci n-avem food stylist si n-am dat fructele cu glicerina ca sa luceasca si sa apetisanteze... Tu ce crezi, ne-a iesit bine zmeura?
A, si shhhhhhhhhh, de pe 22 iunie (da, da, in mai putin de 1 saptamana), rawz.ro va fi functional. Shhhhhhh :)

15 comentarii:

  1. alin popa bucurosu17 iunie 2011 la 11:07

    Deja am pulsul 100 de bucurie ca faceti livrari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei!
    Cine sa-mi scrie si mie vinerea de dimineata?
    Alin Popa BUCUROSU, desigur!
    :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase pozele.deja salivez :) si zmeura, da zmeura...asa de buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit!
    Arata foarte bine mancarurile, trebuie sa vin pe la voi!
    Da spirulina si guarana ati primit?
    Va pup
    Anca D

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, Rossanescu!
    Salivezi, zici? Pai cine-a mancat aseara inghetata de lucuma pana la ultima imbucatura? Aud?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei, Anca D!
    Bine te-am regasit! Ai dreptate, intr-adevar ACUM am revenit. Dragut c-ai simtit asta :)
    Sigur ca trebuie sa ne vizitezi! Fuga-mare ca se trece zmeura, nu de alta...
    Mancaruri bune-rau avem in fiecare zi.
    Spirulina, chlorella, guarana si energy drink-ul mieu ne vor umple rafturile marti 21 iunie.
    Poti sa-i dai un telefon Ancutei (0731 372 306) sa verifici stocurile.
    Love!
    Una :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, o sa sun atunci sapt viitoare!
    Astept meniul!
    O zi minunata iti doresc!
    Anca D

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea, era sa mananc cu totul ecranul laptopului cand am vazut bunatatile pe care le-ai pregatit, dar mi-am amintit ca acum sunt chiar suta la suta RAW :).. so, voi trece pe la voi sa savurez "za real thing" .. sper sa mai ai niste zmeurica si pentru mine iar daca mancare nu mai este.. facem impreuna ;).. so, see u next week !!!! pup si bravo mai!!!!!!!!!
    Mimi
    www.hranavie.eu

    RăspundețiȘtergere
  9. ..... bine ai revenit Andreea, abia astept sa ajung in tara ...... sa te vizitam..... succesuri multeeeeeeeeeeeee Eti

    RăspundețiȘtergere
  10. Amazing food, este uimitor cum se simte gustul ingredientelor si ce diferenta este fata de mancarea normala. Poate e excitementul de prima saptamana raw sau poate e salsa dementiala care tocmai am savurato cu "nachos" raw. Promit sa invat si ingredientele mancarurilor in curand mai ales pentru ca provoc multe intrebari din partea colegilor la pranz cand mananc :))) OMG era sa uit de supa de mazare care am gustato chiar marti si de care m-am indragostit, ok ok supa de rosii ramane preferata asa ca abia astept sa fie active meniurile si livrarile sa pot gusta din toate bunatatile raw.z :)
    Si faptul ca Cristian Margarit care e "thi guru" pt mine a mancat la voi ma face sa va plac si mai mult.
    Loved your energy and your personality,
    Kisses din partea noului sectant

    RăspundețiȘtergere
  11. cine a mancat inghetata de lucuma? :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hei, Alina!
    Suni foarte bine si pe drumul tau :). Te felicit! Altfel, cu guru - fara guru... whatever works!
    Love & Joy & Rock 'n Rawz!
    Una :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Hei, Rossana! Ingretata de lucuma s-a... topit :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Raluca Voinescu20 iunie 2011 la 14:30

    Una,
    nu am cuvinte sa-ti multumesc pentru cina care mi-a incantat papilele vineri seara, de ziua mea! Toate preparatele au fost sublime, rafinate, savuroase, incepand cu limonada, crema de mazare, painicile de hrisca si nachos cu porumb, continuand cu salata, crema de turmeric, crema de caju si terminand cu vedeta serii....tortul cu fructe de padure! Imi doresc foarte mult sa invat si eu sa le pregatesc acasa, asa ca te rog spune-mi ca ai sa postezi retetele curand...

    Love,
    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  15. Hei, Raluca!
    Ba eu nu am cuvinte sa-ti multumesc pentru ca ti-ai serbat ziua la noi, si pentru comment-ul tau de sectant dedicat.
    Am sa postez, intr-adevar, retetele in curand. Intre timp, scrie-mi (unaculuna@gmail.com) ce vrei sa prepari saptamana asta si-ti trimit retetele pe e-mail. Cadou de ziua ta, deh :))
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails