duminică, iulie 11, 2010

Debut detox


sau...
Pe 1 August implinesc un an raw

Tie iti vine a crede ca implinesc un an intreg de raw? 100% raw (ei, hai... 99% raw.... caci in ultimele luni am descoperit fulgii de drojdie, caci sunt un mare fun al caju-ului, caci am mai picurat si sos de soia non-raw, caci am mancat intr-o seara o felie de paine cu zacusca - yach, yach, yach!). 
Si-apoi, poti crede ca pe 1 Ianuarie 2010 am facut prima postare pe acest blog? Iti vine sa crezi cat tavalug de lucruri mi s-au intamplat cu o viteza ametitoare. Caci eu ma frec la ochi din cand in cand si ma ciupesc de putinele parti moi ramase ici-colo pe corpul mieu.

Eu ma pregatesc, usor da' sigur sa trec in etapa urmatoare a vietii raw: detoxifierea. Da, da, ai citit bine... detoxifierea mea abia acum incepe (si-o simtesc in maduva oaselor de 1-2 saptamani). 
Ina zicea, in cele trei zile de curs din casa raw.z ca, in cazul ei, detoxifierea a tinut trei zile, petrecute la inceputuri... Ina, draga mia, am o veste buna si una si mai buna :-): vestea buna ii ca poate (da' ii cel mai indoielnic poate pe care-l pot rosti), poate ca tu n-o sa treci prin detox - pentru ca esti vegetariana de la o varsta frageda si pentru ca esti vegana de-o vreme (hi, hi, hi). Vestea si mai buna este ca atata vreme cat esti vegan, in continuare, detox-ul nu se infiinteaza, so... no risks involved yet. A doua veste si mai buna este ca, atunci cand vei incepe sa fi raw, ai sa fi, cu siguranta pregatita pentru detox, caci despre asta am sa relatez eu in lunile (anii?????) urmatori :-)
Aaaaaaaaa, si-o veste minunata: sunt indragostita de detox-ul mieu, de detox-ul care abia incepe... Nu, nu, nu, nu ma intelege gresit... simptomele is groaznice... in unele zile ma simt la fel de rau pe cat ma simtea inainte sa devin raw (hi, hi, hi, ha, ha, ha, ha). Numa' ca acum ii oribil :-). Dupa un an de zbor deasupra tuturor cuiburilor de cuci, dupa un an de permanenta energie, dupa un an de sticloasa claritate a mintii, dupa un an de uimitoare rezistenta fizica, dupa un an de necunoastere a migrenelor, a balonarilor, a ochilor umflati, a durerilor de burta (in orice situatie), dupa acest an... ma intalnesc din nou cu dureri de cap, oboseala, muci, eruptii pe piele, lipsa de chef... de-astea de-ale vietii "normale". Si ce bucurie ii!!!! :-))))) 
Abia acum am exemplul palpabil al vorbelor iubitei mele "Doamna Abraham" (hi, hi, hi, asa o alintam noi pe minunata Esther Hicks), vorbele sale despre bucuria existentei contrastului, a termenului de comparatie. Asa de tare te obisnuiesti cu binele (si cu raul, daca ma intrebi pe mine), asa de tare te obisnuiesti, de uiti cat esti de norocos, uiti cat de mandru, de auto-apreciativ si universo-apreciativ se cuvine sa fi.
Am acum zile mai moi, mintea mai tulbure, ma dor si mi se umfla gingiile, imi sar plombele, ma doare capul, simt puroi desupra ochilor, imi curg toti mucii, mi se irita toate (repet, toate!) mucoasele si fac, te miri ce, simptome de boala. Sed stramb si ma minunez drept: nu-i absolutamente fantastic, nu-s absolutamente norocoasa, sa stiu ca pentru mine, aistea sunt cateva zile disparate, sunt zile care sa ma duca la un nou nivel de curatenie si claritate, intr-o noua zona de constientizare si bucurie imbogatita? Nu-i absolutamente fantastic sa stiu ca eu nu mai fac parte dintre aceia care-si traiesc toate zilele vietii asteia de ca si cum ar fi intr-un detox permanent?
Raw e o atat de mica bucatica din viata mea. Viata mea este despre a-mi intalni telul pe lume, despre a comunica cu intreaga energie din Univers, despre a trai binele ala mare si rotund, despre a simti abundenta universala in toate momentele vietii mele, despre a trai permanent pacea de A FI. Viata mea e despre mult-mult-mult mai mult decat raw. Ca si viata ta. Dar ce puternic si curajos instrument este... raw. Ce sursa minunata de noi intelesuri, de proaspete simtiri, de joaca la un nou si nou si nou si nou si nou nivel, de evolutie intr-o alta liga. Cat ii de minunat sa te simti, sa te STI in drum spre Marea Trezire, s-o simti cum vine catre tine pe toate canalele: prin oamenii pe care ii intalnesti (am sa-ti povestesc candva cum intra in casa raw.z, din neant, oamenii care-mi aduc raspunsurile la intrebarile pe care nici macar n-am apucat sa le rostesc), prin "accidentele" de ti se intampla si chiar prin lucrurile pe care alegi sa nu le faci. Doamne, Doamne, Dumnezeule, cat de frumos ii sa te Trezesti!
Uite cum facem: eu vreau sa vii cu mine! Eu vreau sa vezi cu ochii tai dansul asta miraculos al vietii. Eu vreau sa sti cum e sa traiesti dincolo de diurn, de televizor, de griji marunte, de frica, de disconfort si amorteala. Haide, haide, haide! Sigur ca nu numai raw este raspunsul... sigur ca postul fara rugaciune nu e altceva decat dieta, da' ce instrument minunat avem la indemana. Da' cata CERTITUDINE vei capata. Cata INCREDERE. Cata INTUITIE. Vreau sa simti cum ii sa traiesti impacat si vesel, in plina bucurie, bunastare si hrisca :-). Si fac si eu ce pot: si ce pot, este sa-ti povestesc cum mi s-a petrecut mie trezirea inspre trezire. Pot sa recapitulez, in ordinea numerelor de pe tricouri, pasii mei catre raw si pasii mei catre trezire. Si asta am sa fac in postarile urmatoare: am sa recapitulez toti pasii cunoscuti mie pe care un om "normal" ii poate face catre "secta bucuriei". 
Sa faci, te rog, pasii astia pe care-i voi asterne, bine? Cu lacrimi de bucurie in ochi te rog sa vii aici, sa vii catre lumina, catre bucurie si sincronicitate. Asa de mic iti va parea eforul catre raw... asa de curand vei intelege cat ii de puternic instrumentul asta... atat de curand vei gandi: "doamne, cat timp am pierdut... cum dumnezeu nu mi-am dat seama ca pe lumea asta nu poate fi nimic mai important decat propria mea trezire..." Spune-mi tu: ce poate fi mai important decat propria ta trezire??????????? Aud.......... 
Acum ma duc, cu zambet larg, pe fata-mi usor scimonosita de dureri mici da' multe sa mai fac un oil pulling. 

8 comentarii:

  1. multumesc ca le impartasesti cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Andreea, felicitari pentru rawz si toate activitatile din ultimul timp. Sunt cu ochii pe tine, ca sa spun asa, si iti urez toate cele bune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevar graiesti Andreio! Bafta la detox! Lorl

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Andreea, te urmaresc de ceva vreme in tacere si pot sa-ti spun ca esti NR.1 in tot ceea ce citesc!
    De cand ma stiu alerg catre medicina naturista, catre natura, catre tot ce este simplu.De la acest lucru mi se trage si categorisirea celorlalti: " o ciudata, mofturi, traieste si mananca asa cum poti, ce mai vrea si asta cu hamburgherii ei de ovaz si painea din seminte de in?!?"
    Dar nici ca imi pasa, merg mai departe, ma simt bine asa cum sunt si nimeni nu ma abate din drum, decat tu ma directionezi.
    Astept cu nerabdare urmatoarele postari... si pana atunci: JOS PALARIA DOAMNA MEA!"

    RăspundețiȘtergere
  5. Cam cat de repede poate incepe detox-ul? Sunt abia in a 4a zi de raw si desi dimineata m-am trezit cu voie buna, mi-am facut un green smoothie etc, pe cand imi pregateam pentru pranz o salata uriasa, m-a luat o greata si o ameteala, ca abia ma puteam tine pe picioare. Acum m-am intins, dar ma trec caldurile si inca imi e greata. Tre' sa recunosc ca m-am cam panicat si tare bine mi-ar prinde un sfat ca sa trec mai usor peste asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. daca tot ai pomenit filmul, uite si unde poate fi vizionat... :))
    http://www.viddler.com/explore/EscapeIllusion/videos/1/
    si mie mi-e draga "doamna Abraham" :D ... si tu! :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei, Mitiluc!
    Multamim! Acolo ne duceam si ne uitam :-)
    Love & Law.z! :-)
    Una

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti fantastica. Ce-i al tau e-al tau. Li se intampla cu siguranta si altora dar tu ai un stil total aparte. Si mai mult, nu te multumesti sa tii pentru tine, ci vrei sa-i iei si pe ceilalti de mana pe cararuia ta. Mi-ar placea sa te cunosc, sa povestim. Sa facem un interviu, pentru emisiunea mea de gastronomie la un radio regional. Si o vom face. Imi fac eu vant pana la Bucuresti la primavara.
    Pana una alta, am devenit vegana de vreo 2 luni (fara mari eforturi, datorita unui ajutor special), insa pana la raw vegan mi se pale cale lunga si chinuitoare. Vreo idee?
    Mail-ul meu este aemapop@yahoo.com, daca vei fi cumva in trecere prin mijloc de Ardeal, te astept pe la noi cu bratele larg deschise.Sporuri la de toate. Pace si bine!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails