joi, mai 27, 2010

Energy Drink-ul Unei

Na ca iar m-ai inspirat! 
Azi implementam o inovatie pentru care am pus trafaletu' in cui pret de 30 minute cat sa-ti scriu. 
Bun! 
Pai,  in ultimele saptamani eu functionez la eficienta maxima, minunata simtire si minte cristal pret de 20-21 ore pe zi (pe bune! si eu ma minunez cand si cand, atunci cand am ragazul de minunare); sigur ca entiuziasmul despre magazinul cel raw.z are si el partea lui de energizare si buna simtire; sigur ca sunt gadilata la ochi si suflet de e-mail-urile sectantilor mei dragi de pe toata fata tarii; da' cred ca un mare merit este al celor 1-2 energy drink-uri de peste zi; am preparat acest energy drink pentru o suma de prietene, una mai surmenato-obosito-deprimato-varza decat cealalta. Ii functional, dom'le, ce mai!
Si-acu' cateva sectante m-au rugat sa le invat sa-l prepare si/sau sa le trimit o mica mostra. Si, zbang! M-a trasnit in moalele capului: sectantu' meu n-are finantele sa cumpere separat toate magiile pe care le pun eu in energy drink...  n-are timpul sa le amestece si masoare... vrea sa-l incerce fix cum il beau eu...

Prin urmare: n-as putea spune cu precizie cand... da' zilele astea il prepar ca "produs" de sine statator (hi, hi, hi); n-as putea spune la ce pret da' are sa fie cel onest asa cum te-ai obisnuit deja. Are sa fie disponibil in ambalaj de la 50g - 500g. Are sa fie sub forma de praf si-am sa-ti recomand cat pref sa pui, cat indulcitor si cata apa (hi, hi, hi, energy drink 3 in 1 instant - asa o sa-l botez). Numa' te rog, scrie-mi repejor cam cat ai vrea ca sa stiu cat sa prepar.
unaculuna@gmail.com
Love in rigips, lavabile, energy si-o margareta!
Una

16 comentarii:

  1. Draga noastra Una-Unica,

    Nu ne-ai spus si cate drink-uri ne ies din 50 sau 500 gr, ca sa stim ce si cum.

    aisha

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, Aisha!

    Mdaaaa, buna intrebare... Eeeiii, fa si tu cum facura si ceilalti sectanti (breeee da' erati insetati rau de energie... bubuie inbox-ul!!!!), adicaltea scrie-mi cate zile vrei sa bei energy :-)

    Vin ele si informatiile celelalte dupa ce mai desfac unu-doua geamantane. Bine?

    Love & prafz!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleeeuuuuuu ce bine te-ai mai gandit draga mia Una!!! Sa prepari mura-n gura si sa ni-l dai si noua gata preparat!!!!!!!!!!! Excelent!!!! Sa traiesti 100 de ani (de-acum incolo :))))!!!!!
    Eu vreau sa beau luna de luna! De fapt si eu si Cata si Miru...deci cat tb sa comand??!!! :))

    Dani

    RăspundețiȘtergere
  4. Aoleeeuuuuuu ce bine te-ai mai gandit draga mia Una!!! Sa prepari mura-n gura si sa ni-l dai si noua gata preparat!!!!!!!!!!! Excelent!!!! Sa traiesti 100 de ani (de-acum incolo :))))!!!!!
    Eu vreau sa beau luna de luna! De fapt si eu si Cata si Miru...deci cat tb sa comand??!!! :))

    Dani

    RăspundețiȘtergere
  5. Hei, Dani!

    Auleuuuuuuuu, habar n-am cat tre' sa comanzi; da' caf matematicile saptamana viitoare-prinu' lucru, bine?

    Ok! Calculam si dozele pentru copii; da' mai bine cred ca va fi sa preparam alt amestec dedicat pentru copii; mai Dani, mereu ma pui sa invetez ceva. Uof.

    Lovez & Prafz!

    RăspundețiȘtergere
  6. buna.ma intereseaza un ``verdebull``sau dupa caz, pentru sesiune, care sa ma tina in priza fizic psihic si mental. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. eu as vrea cat pentru 7 zile, asa sa-mi iau saptamanal :).De abia astept sa incerc si eu.
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua,

    va rog mult daca puteti sa imi recomandati o bautura energizanta. In ultima vreme nu mai am pic de energie. Analizele sunt bune prin urmare, nu e o problema medicala. Ma duc si la sala iar inainte asta ma facea sa ma simt foarte bine. Ma gandesc eu ca sunt doar foarte stresata din cauza serviciului. De mancat nu mananc carne de jumatate de an (peste doar) insa nu pot renunta la lactate, branza fiind favorita mea. Multumesc. Catalina

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei, Anonim!
    Iertaciune-iertaciune-iertaciune de intarzierea vestilor din parte-mi (uuuuuuoooooofffff, o saptamana asa tre' s-o tin.... iertati-ma-ti bre odata caci am fost deconectata, dehhhh :-))
    Pai, mai duoamna, scrie-mi, rogu-te un e-mail la unaculuna@gmail.com si se face; astazi am facut una portie nou-nouta :-)
    Prafly rawzly yours!

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei, Elena!
    Da, da... stiu ca te gandeai ca-l ridici, pur si simplu, de la magarawz... no... mai dureaza putintel; intre timp reincep sa-mi onorez meseria de livrator; so... hit me!
    unaculuna@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Hei, Catalina!
    Draga mia, poti sa dai o incercare prafului mieu... ii umbla vorba caci a trezit lumea din letargii din cele mai cele. Da' cu branzele nu stiu daca s-a razboit pana acum.
    Altfel, nu zic sa scoti branzele, da' zic sa intri pe sectiunea de filme a acestui umil blog si sa nu ratezi unul; vezi-le pe toate-toate-toate; si mai zic... iar nu zic sa scoti branzele da' zic sa nu se existe picior de branza in gura ta fara o imeeeeeeeeeeensaaaaaaaaaaa salata de crude multe-multe-multe; si mai zic green-smoothie + spirulina + chlorella.
    Bine?
    Love!
    Una :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc frumos. As dori sa comand o cantitate care sa imi ajunga cam pentru o luna. Va rog sa imi spuneti ce si cum sa fac astfel incat praful sus-numit sa ajunga la mine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Hei, Catalina!
    Da-mi, te rog un e-mail la unaculuna@gmail.com. Bine?
    Hmmm, planuiesti o luna hot... Cool!
    Love in rawz!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Una,

    Am primit coletul si prezentarea m-a vrajit. M-am simtit ca de Craciun cand copil fiind, cautam cu infrigurare in pachetsa vad ce minunatii gasesc.
    Multumesc pentru surprize si revin cu impresii dupa ce incep sa beau minunatia de amestec.

    O seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt o fericita posesoare de "prafuri" (trimis sot la shopping in Londra...Planet Organic sa traiasca!)...dar daca reteta ta nu e secreta si patentata poate mi-o poti impartasi si mie. Multumesc!Anca

    RăspundețiȘtergere
  16. Ne puteti spune modul de prepare? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails