vineri, februarie 26, 2010

Adictia la nicotina


Adica cel de-al saselea capitol al cartii lui Allen Carr - In sfarsit, nefumator. Inaintez cam greu, asa cu inregistrat, "filmat" :-), taiat, montat, incarcat, descarcat. Deh... Imi pare ca ast "in sfarsit" nu ma mai ajunge odata si pe mine. Se lanseaza, asadar, intrebarea, in afara de a trezi comentarii de sustinere, repulsie sau contrariere, postarile astea mai servesc cuiva in afara de mine?!? As putea sa-ncep sa citesc in gand?
Allen Carr - In sfarsit, nefumator

Calitolul 6 - Adictia la nicotina - Fragmentul 1


Calitolul 6 - Adictia la nicotina - Fragmentul 2


Calitolul 6 - Adictia la nicotina - Fragmentul 3

6 comentarii:

  1. Unde erai acum cativa ani??? Am fost cel mai rau fumator pe care l-am cunoscut vreodata...Fumam si 5 pachete, tigari tari, rele. M-am lasat brusc, intr-o secunda, fara sa-mi explic (decat ulterior) de ce. Eram "aproape" insarcinata (organismul meu a stiut ce se va intampla inainte de a mi se intampla). Pe 6 septembrie voi implini 4 ani de la eveniment si sper sa-mi ajute Dumnezeu sa spun asa si despre ce mi se intampla acum, in 2014! Respect, Andreea si Love, cum spui tu ca tare drag imi e!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super fain articolul, mie imi foloseste :) Am un blog dedicat pe acest subiect, si sunt unul care a citit cartea si sunt un fericit nefumator din ianuarie, anul asta. http://antinicotinic.wordpress.com/
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei, Ema!
    Un' sa fiu, doamna? Fumam, beam si "petreceam" de ma luau dracii :-))))))). Gluma, gluma... da'...
    Pai nenea asta zice-n carte caci, daca te-ai lasat si nu esti sigur ca-i pentru totdeauna, ajuta sa citesti cartea preventiv... Zise Andreea din postura de non-expert in lasat de fumat :-)
    LOVE!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, Radu!
    Foarte tare blogul tau! Daca nu te deranjeaza sutele de "purici" din inregistrarile mele, le ofer voluntar spre auditie si lasat de monstruloi.
    Ok, continui inregistrarile, da' pe repede-nainte. Mi-a cam ajuns...
    Radu, e si un forum deschis pentru nefumatorii in devenire?

    RăspundețiȘtergere
  5. da, exista un forum, ampus link catre el pe blogul meu la sectiunea "Comunitate", si anume http://www.stopfumatul.ro/forum/ si sunt inscris si acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei, Radu! Eeeee, ce bine! Vom diseca firu-n patru atunci :-)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails